I am blessed beyond measure and so are you!!


 ,,Binecuvântat să fie Dumnezeu, Tatăl Domnului nostru Isus Hristos, care ne-a binecuvântat cu tot felul de binecuvântări duhovniceşti.”Efeseni 1:3

 

Suntem binecuvântaţi  intr-o masura foarte mare de Dumnezeu, de Domnul Isus Cristos şi de Duhul Sfânt. Cunoşti tu binecuvântările duhovniceşti?

Care sunt binecuvântările duhovniceşti din partea lui Dumnezeu?

Dumnezeu ne-a ales înainte ca să ne naştem. El a scris istoria vieţii mele înainte de a fi eu. Dumnezeu este suveran, totuşi nu neagă responsabilitatea mea. Eu nu înţeleg aceste lucruri dar ştiu că Dumnezeu este suveran şi eu sunt responsabilă.

Dumnezeu ne-a adoptat în familia Lui. Noi suntem fiicele Împăratului.

Dumnezeu ne-a acceptat aşa cum suntem. Are har faţă de noi.

Care sunt binecuvântările duhovniceşti din partea Domnului Isus Cristos?

Domnul Isus ne-a răscumpărat cu sângele Lui. Ne-a eliberat din robia păcatului, plătind preţul pentru noi.

Domnul Isus ne-a iertat de păcate.

Domnul Isus ne-a revelat voia lui Dumnezeu pentru noi. Taina, secretul, a fost descoperit.

Domnul Isus ne-a făcut moştenitori.

Care sunt binecuvântările duhovniceşti din partea Duhului Sfânt?

Duhul Sfânt ne-a pecetluit. Am fost incluşi, ascunşi în Cristos. Cine aude şi crede va fi pecetluit de Duhul Sfânt. Pecetea este un semn al autenticităţii. Pecetea Duhului Sfânt este securitatea, siguranţa şi protecţia credinciosului.

Duhul Sfânt ne-a dat o arvună, un depozit, un avans, care ne spune că Dumnezeu va duce la bun sfârşit ce a început să lucreze în noi.

Suntem bogaţi pentru că suntem aşa de binecuvântaţi! Aceste binecuvântări nu se pot cumpăra cu bani. De ce suntem aşa de binecuvântaţi? Ca să-L glorificăm pe Dumnezeu! Totul în viaţa noastră este legat de Dumnezeu şi El este centrul atenţiei noastre nu omul.

Când ultima dată te-ai oprit să te minunezi de binecuvântările Domnului?

Cât de des te opreşti ca să îţi numeri binecuvântările?

Cât de des te gândeşti că ai fost aleasă, înfiată, acceptată, răscumpărată, iertată, cunoscătoare a voiei Lui, moştenitoare, pecetluită?

Cum Îl glorifici pe Dumnezeu pentru aceste binecuvântări?

Cum Îl glorifici pe Dumnezeu acasă, la lucru, în biserică, în societate?

Cum plănuieşti să-L glorifici pe Dumnezeu săptămâna aceasta?

Tu să-L glorifici pe Dumnezeu pentru toate binecuvântările Lui!

Sursa articol: i-am-blessed-beyond-measure

Un gând despre „I am blessed beyond measure and so are you!!

Lasă un răspuns

