„Femeia primeste darul lui Dumnezeu!”-mesaj prezentat la conferinta femeilor de la Dublin! VIDEO


In ziua de 8 martie a anului 2014 am vorbit femeilor de la biesrica Betania din Dublin, Irlanda despre darul lui Dumnezeu care este mantuirea! Femeia care primeste darul lui Dumnezeu este cea care isi face cel mai mare bine! Este femeia care se fericeste pe ea insasi, dar si pe cei din jur! Fii o femeia care primeste darul lui Dumnezeu: mantuirea si fericeste-ti viata! Viata poate fi frumoasa cu Dumnezeu!

Am incurajat femeile sa caute zilnic partasia cu Dumnezeu pentru ca „dumnezeul pe care Il cauti zilnic va fi dumnezeul cu care iti vei petrece vesnicia”! Mai mult, ‘dumnezeul pe care Il slujesti pe acest pamant, in fiecare zi, va fi dumnezeul alaturi de care vei sta o vesnicie”! Si am lasat inca o provocare: Cat de bine Il cunosti pe Dumnezeul alaturi de care intentiuonezi sa iti petreci vesnicia? Pentru ca este acelasi barometru: pe cat de bine Il vei cunoaste pe Dumnezeu pe acest pamant, pe atat de mult te vei bucura in compania Lui o vesnicie”!

M-am bucurat mult sa constat ca la intalnire au fost prezente si 50 de femei care inca nu Il cunosc pe Dumnezeu, dar care s-au simtit motivate sa Il caute mai mult!

Urmariti toata inregistrarea aici:

4 thoughts on “„Femeia primeste darul lui Dumnezeu!”-mesaj prezentat la conferinta femeilor de la Dublin! VIDEO

    1. Amin sora Ana Tatar Andras!!!ASa sa ne ajute Dumnezeu pe toti:sa actionam in numele si de dragul lui Isus!!Cum mai sunteti? Va imbratisez si va doresc multa inspiratie la scris si la conferintele pentru femei!:)

  1. Cuvinte minunate, ori de cite ori te ascult, imi, dau seama caci si eu pot fi o femeie care stind aproape de Dumnezeu cit bine pot sa-mi fac mie si celor din jurul meu.multe salutari din partea mea si a sotului.D-zeu sa te binecuvinteze in tot ceea ce faci.

Lasă un răspuns

