În cele mai grele momente din viaţa mea, Dumnezeu mi S-a revelat într-un mod special!


Dedic această noua carte scumpilor mei copii, Marcu şi David.

În urma unor probleme medicale suferite de ei, L-am simţit aproape pe Dumnezeu prin intermediul unor semne ale dragostei Sale! În momente de durere, teamă şi nesiguranţă, El mi-a mângâiat inima şi m-a ajutat să descopăr mai mult din frumuseţea inimii Lui de Tată, care ne iubeşte cu o iubire veşnică!

În cele mai grele momente din viaţa mea, Dumnezeu mi S-a revelat într-un mod special, drept pentru care cunoaşterea Lui a devenit mai importantă decât eliberarea din încercare!

Slavă Lui!

Lasă un răspuns

