„Oare, Tu, Dumnezeule, din Cerul Înalt, ne mai vezi?”-intrebare adresata Mantuitorului meu.


femeie-lacrimi

„Un fotoliu acoperit cu o pătură inflorată, o masa improvizată dintr-un trunchi de copac şi un trandafir care îşi împrăştie atât de minunat mireasma, sunt cele care descriu pe scurt locul din spatele curţii casei mele, un loc în care petrec momente speciale de părtăşie cu Dumnezeu!

Dacă merii, cireşii, prunul dar mai ales nucul sub ale cărui crengi mă adăpostesc în acel loc al părtăşiei sfinte ar avea glas, ar putea purta în foşnetul uşor al frunzelor lor toate cuvintele, întrebările, laudele dar mai ales frământările mele, toate îndreptate către Dumnezeu. Şi ar fi minunat! În rândurile de mai jos însă vreau să vă împărtăşesc despre un moment aparte petrecut in acest loc de partasie care a purtat către ceruri o simplă întrebare. Cu inima întristată din cauza problemelor medicale ale baietilor noştri carora doctorii nu le dadeau nicio sansa de vindecare, dar la care s-au mai adăugat şi altele, şi copleşită fiind de ele, m-am retras în acel loc al conversaţiei speciale cu Dumnezeu şi L-am întrebat, în mod simplu:

Oare, Tu, Dumnezeule, din Cerul Înalt, ne mai vezi??

Aceasta a fost întrebarea care s-a ridicat ca un strigăt disperat al unei inimi îndurerate de mamă către tronul lui Dumnezeu. Dar nici merii, nici cireşii, nici prunul şi nici nucul nu au adus, prin foşnetul lor, vreun răspuns de la Dumnezeu.

Aşa că am păşit înapoi în casă, cu inima mâhnită şi atât de apăsată…

A doua zi însă Dumnezeu mi-a raspuns la intrebare, iar incurajarea pe care mi-a dat-o a fost ca un semn al dragostei Sale trimis direct din cerul Sau inalt!

Veti putea citi continuarea in cartea „Semne ale dragostei Sale”, o carte pe care o voi plublica in curand spre slava lui Dumnezeu, Cel care zilnic ne trimite semne ale dragostei Sale! Ce Minunat Dumnezeu avem!

„El face norii sa para ca o nuia cu care loveste pamantul sau ca un SEMN AL DRAGOSTEI LUI”, ne spune cartea Iov 37:13.

Da, Dumnezeu trimite copiilor Sai semne ale dragostei si prezentei Sale, la tot pasul!

Iar prin ele ne spune:

Te iubesc cu o iubire vesnica, de aceea iti pastrez bunatatea Mea!

Ai incredere in Mine!

Eu lucrez!

Eu voi lucra!

Spre binele tau etern!

Tu le-ai descoperit?!

Bucura-te de ele!

Sunt semne divine trimise direct din Cerul Sau Inalt!

One thought on “„Oare, Tu, Dumnezeule, din Cerul Înalt, ne mai vezi?”-intrebare adresata Mantuitorului meu.

Lasă un răspuns

