„Ruga pentru fiii mei”-MItica si Daniela Delibas


„E GREU dar langa TINE, ma simt mai OCROTIT
Si-n ORICE grea durere, TU imi vei da PUTERE
Iar daca nu-mi raspunzi, eu tot TE voi LAUDA!
Oh, suflet nu te teme ca va veni o VREME
Cand vei PRIMI raspuns la rugaciunea ta!”

„Ruga pentru fiii mei”, muzica si versuri: Mitica Delibas. Melodie compusa in vremuri de incercare si boala cu privire la copilasii nostri Marcu si David. Asteptam biruinta din mana Domnului si continuam sa-L slujim, chiar si cu lacrimi pe obraz.

Cu El vom BIRUI!

One thought on “„Ruga pentru fiii mei”-MItica si Daniela Delibas

  1. Am ascultat aceasta cantare in repetate randuri. Cuvintele se potrivesc asa de bine cu o situatie din familia mea si cu starea mai multor prietene. Le-am trimis-o ca incurajare. Slava Domnului ca in mijlocul suferintei El formeaza perle asemenea acestei cantari! El sa va insoteasca mai departe si sa aduca raspunsurile mult asteptate la rugaciuni! Eliza

Lasă un răspuns

