Felul in care vin miresele in adunare…


Photo credit

Beni Faragau: In planul Lui, Dumnezeu a hotarat cum sa arate mireasa lui Hristos.

Eu am doi baieti si o fata. Si mama mea, fiica de pastor- bunicul meu a fost pastor penticostal- botezata la 11 ani, era foarte nemultumita de felul in care vin miresele in adunare.

Si i-a tot spus lui Andreea cum sa se imbrace. Si cand in sfarsit a venit ziua nuntii, Andreea a intrat in adunare, cu maneci lungi, cu voal lung… s-a uitat mama la ea si a zis: “Imi place.”

Acuma, imaginati-L pe Tatal. Oare primeste ca mireasa pentru Fiul Lui pe oricine, oricum? O nu, nu, nu. Dragii mei, inainte de intemeierea lumii, Tatal a hotarat cum trebuie sa arate mireasa Fiului Sau.

Si Scriptura spune ca in Scriptura pe care Domnul Isus  a dat-o despre nunta Fiului de Imparat, spune ca a vazut pe unul care n-avea haina de nunta si a zis: “Prietene, ce cauti aicea? Aruncati-l afara, unde-i plansul si scrasnirea dintilor.”

Cu alte cuvinte, inainte de intemeierea lumii, Dumnezeu a hotarat ca mireasa lui sa fie sfanta si fara prihana. Iar Hristos, prin iubirea Lui a trebuit sa realizeze in noi, murdarii, cazutii, lepadatii de Dumnezeu, a trebuit sa realizeze asteptarile Tatalui.

Va urma…

Articol preluat de pehttp://rodiagnusdei.wordpress.com/

One thought on “Felul in care vin miresele in adunare…

Lasă un răspuns

