I WAS HERE! Vreau sa-mi traiesc viata asa incat, faptul ca am fost aici, sa CONTEZE!


„I was here!” Vreau sa-mi traiesc viata asa incat, faptul ca am fost aici, sa CONTEZE! Vreau sa fie important faptul ca AM FOST AICI! Voi face aceasta de dragul lui Dumnezeu si de dragul oamenilor pe care El i-a creat si pe care i-a iubit enorm, incat si-a dat viata pentru ei!

Pentru ca El I-a iubit intai, ii voi iubi si eu! Dragostea va fi motorul tuturor actiunilor mele! Asa sa ma ajute Dumnezeu!🙂

 

One thought on “I WAS HERE! Vreau sa-mi traiesc viata asa incat, faptul ca am fost aici, sa CONTEZE!

Lasă un răspuns

