Din nou „ON AIR” la Radio Vocea Evangheliei Suceava!


DSC_3676Dupa o perioada de 6 ani de zile in care am fost in concediu crestere-ingrijire copil, perioada binecuvantata, si in acelasi timp provocatoare, in care Dumnezeu m-a binecuvantat cu 3 copii minunati (Marcu 6 ani, David 4 ani, Elisa 2 ani), am reinceput activitatea prestata la Radio Vocea Evangheliei Suceava in calitate de redactor-crainic. Am emotii! Sa lucrezi pentru Dumnezeu, sa fii implicat in aducerea Imparatiei Lui in aceasta lume prin propovaduirea Evangheliei, nu poate fi decat provocator, emotionant si insufletitor!

Sa lucrez la Radio Vocea Evangheliei este un vis implinit pentru mine! Mi-am dorit inca de la varsta de 16 ani o slujba prin intermediul careia sa am oportunitatea de a le vorbi oamenilor despre Dumnezeu! Si asta fac! Ce mare har!! Ma simt atat de binecuvantata! Si totusi, atat de slaba! Ma rog ca Dumnezeu, si numai El, sa ma ajute sa fac lucrarea pe care El doreste sa o fac in aceasta lume! Este lucrarea Lui, nu a mea! Prin urmare, El va purta de grija si ma va ajuta sa transmit oamenilor exact mesajul de care au nevoie, fie el de incurajare, motivare, provocare sau mustrare! 

Iata mai jos o poza facuta in urma cu 6 ani in studioul postului de Radio Vocea Evangheliei. Urmeaza sa pun o poza si cu activitatea recenta, nu?:) Doamne ajuta! Doamne da izbanda!

emisiePuteti asculta Radio Vocea Evangheliei Suceava pe 94,2 sau pe internet pe: www.rvesv.ro.

2 thoughts on “Din nou „ON AIR” la Radio Vocea Evangheliei Suceava!

  1. Domnul, Cel ce are toata puterea in cer si pe pamant să te imputerniceasca si pe tine in aceasta minunata slujba!!!
    Tu esi o binecuvantare pentru multi!
    love & joy
    ana
    anatatarandras.com

Lasă un răspuns

