Silvia Tarniceriu isi cauta rochie de mireasa…


silviatAstăzi m-am oprit din nou la casa Silviei situată la marginea pădurii unde Lidia, soția mea, merge adesea sa caute ciuperci. Ajungând acolo, mi-am îndreptat din nou privirile spre pădure și am văzut ca unele frunze încep sa cadă sau sa-și schimbe culoarea. Stând puțin pe gânduri mi-am adus aminte că pe 29 Septembrie este ziua de naștere a Silviei.

Îmi aduc cu nostalgie aminte de acestă zi când împreună cu toti cei de la CAM sărbătoream ziua Silviei cu delicatele sarmale și mâncăruri românești de la care nu lipseau aromele de usturoi.

Anii au trecut poate mai repede decât suveica țesătorului , mai repede decât aburul care se ridică după o ploaie de vară. Dacă am putea da timpul înapoi ne-am da seama mai bine de minunile Domnului săvârșite în viața Silviei, cât și a noastră.

E greu de descifrat enigmele Bunului nostru Dumnezeu care cu aproape 30 de ani în urmă a hotărât ca țara amișilor și menonițior din statul Ohio, să o adopte pe Silvia, apoi pe Elena, Gicu, Lidia și Cornel.

Prin dragostea bunului nostru prieten și frate în Hristos, Ura Miller am reușit să ne construim case și să le împodobim cu flori și trandafiri. Aleii care leagă casele noastre i-am pus numele Silena Drive iar dragostrea care a legat inimile noastre împreună am numit-o AGAPE.

De-a lungul anilor am încercat fiecare dintre noi să fim o mărturie pentru vecinii și colegii noștri de muncă dar nu știu cât de bine am reusit. În orice caz, de un lucru sunt sigur: nici unul dintre noi nu am reușit să o egalăm pe Silvia în multe privințe. Zâmbetul și umorul Silviei ne înveselea sufletele în orice circumstanță.
De multe ori am răs și am plâns împreună, de multe ori ne-am rugat și am cântat împreună, am mers la Biserică și am ascultat aceeași predică, aceeași cântare și aceeași poezie. În ultimi ani Sivia a fost mai mult plecată decât acasă dar de fiecare dată ne trimitea câte o vedere din Romania, Italia, Spania, Australia sau Noua Zelandă.
După cum stau lururile, în momentul de față Silvia nu mai are timp pentru alte călătorii căci se pregătește de nuntă! Își caută deja rochie de mireasă și papuci pe mărimea ei. Cred că Dumnezeu îi cunoaște din nou măsura și-i cunoaște și adresa unde să-i trimită rochia cea mai frumosă de mireasă, îmodobită cu mărgăritarele smereniei și pocăinței!

Încălțămintea cu siguranță va fi pe măsura credinței Silviei iar culoarea va fi albul imaculat al veșmânului Mirelui ei drag care stă cu mâna întinsă să o ia de braț și să o conducă spre locul mult dorit. Deocamdată nu a fost stabilită exact ziua nunții dar se pare că va fi cât mai curând. Dacă vreți să luați parte la nunta Silviei, faceți-vă rezervările din timp și pergătiți-vă de nuntă!

Gicu Cotleț
9/12/2013

Sursa articol: http://barzilaiendan.wordpress.com/

2 thoughts on “Silvia Tarniceriu isi cauta rochie de mireasa…

  1. Frumos spus, dar cred ca ar trebui sa rectificiexpresia „lui silvia” cu Silviei. da, cel mai important e mesajul, dar si cul il scrii.

Lasă un răspuns

