„Misiunea din Africa, Zambia a reprezentat experienta vietii mele!” Simona Duciuc


fetitaSimona Duciuc (una din surorile mele mai mici)  a vizitat in urma cu cateva zile triburile din Zambia, Africa. „A fost experienta vietii mele!! Dumnezeu e Bun! Intotdeauna El este Bun! A fost o experienta care mi-a schimbat inima si viata! Ii multumesc Lui pentru aceasta oportunitate pe care doresc sa o repet!”, a spus Simona. In aceasta „aventura spirituala” Simona Duciuc a fost insotita de fundatia Smiles din Oradea, fundatie la care lucreaza in calitate de asistent social si translator. Fie ca Dumnezeu sa binecuvanteze aceasta fundatie si lucrarea misionara pe care o desfasoara in Africa, si nu numai. Mai multe detalii desre activitatile si proiectele inedite ale acestei fundatii crestine intituale in mod sugestiv „Zambete” aflati de pe site-ul http://www.asociatiasmiles.ro/. Iata mai jos cateva imagini din aceasta calatorie misionara:

  africa1 africa3 africa4 africa5 africa12 church copii fall fete fetita girls misiune

2 thoughts on “„Misiunea din Africa, Zambia a reprezentat experienta vietii mele!” Simona Duciuc

Lasă un răspuns

