Pentru tine Dumnezeu are pregatita Cununa Vietii!! Lupta pentru ea in fiecare zi!


15 Martie

Numeri 22: 21-23: 30, Luca 1:57-80, Psalmul 58: 1-11, Proverbe 11: 12-13;

Da, este o răsplată pentru cel fără prihană!

Psalmul 58:11

crownBinecuvântările pe care Dumnezeu le ofera copiilor Lui pe acest pământ sunt minunate! Pe lîngă acestea, binecuvântările pe care le vom primi în Cer vor fi cu mult mai minunate! Iată câteva din beneficiile de care vom avea parte în Cer, atunci când cărarea noastră pe acest pământ va ajunge la final. În cartea Apocalipsa găsim scris că Dumnezeu va da celui care va birui anumite răsplătiri, fie sub formă de cununi, de locuri de cinste sau de slujbe:

 Celui ce va birui, Îi voi da să mănânce din Pomul Vieţii, care este în raiul lui Dumnezeu. (Apocalipsa 2 :7)

 Fii credincios până la moarte şi-ţi voi da Cununa Vieţii. (Apocalipsa 2:10)

 Cel ce va birui nicicum nu va fi vătămat de a doua moarte. (Apocalipsa 2:11)

 Celui ce va birui, îi voi da să mănânce din mana ascunsă şi-i voi da o piatră albă; si pe piatra aceasta este scris un nume nou, pe care nu-l ştie nimeni decât acela care-l primeşte. (Apocalipsa 2:17)

 Celui ce va birui şi celui ce va păzi până la sfârşit lucrările Mele, îi voi da stăpânire peste neamuri. Le va cârmui cu un toiag de fier şi le va zdrobi ca pe nişte vase de lut, cum am primit şi Eu puterea de la Tatăl Meu. Şi-i voi da Luceafărul de Dimineaţă. (Apocalipsa 2:26-28)

 Ei vor umbla împreună cu Mine îmbrăcaţi în alb, fiindcă sunt vrednici. Cel ce va birui, va fi îmbrăcat astfel în haine albe. Nu-i voi şterge numele din cartea vieţii şi voi mărturisi numele lui înaintea Tatălui Meu şi înaintea îngerilor Lui. (Apocalipsa 3:4,5)

 Pe cel ce va birui, îl voi face un stâlp în Templul Dumnezeului Meu şi nu va mai ieşi afară din el. Voi scrie pe el numele Dumnezeului Meu şi numele cetăţii Dumnezeului Meu, noul Ierusalim, care are să se pogoare din cer de la Dumnezeul Meu şi numele Meu cel nou. (Apocalipsa 3:12)

 Celui ce va birui, îi voi da să şadă cu Mine pe scaunul Meu de domnie, după cum şi Eu am biruit şi am şezut cu Tatăl Meu pe scaunul Lui de domnie.( Apocalipsa 3:21)

 Nu-ţi tresaltă inima în piept de bucurie şi de anticipare a acestor momente şi răsplătiri divine?! Nu ţi le doreşti cu ardoare şi în dreptul tău?! Nu vrei sa primesti din mana Tatalui Cununa Vietii? Cu siguranţă, da! Toate acestea le vei primi dacă vei alege calea şi voia lui Dumnezeu pe acest pământ şi dacă te vei îmbrăca cu faptele neprihănite ale sfinţilor! (Apocalipsa 19:8) Da, este o răsplată pentru cel fără prihană! Acum mai mult ca niciodată este imperios necesar să alegem să Îl slujim pe Dumnezeu cu toată inima şi cu toată puterea noastră şi să fim activi în aducerea împărăţiei Lui pe acest pământ! Acum mai mult ca niciodată trebuie să fim oameni după inima lui Dumnezeu! Merită!!!

One thought on “Pentru tine Dumnezeu are pregatita Cununa Vietii!! Lupta pentru ea in fiecare zi!

Lasă un răspuns

