Secretul fericirii este să-ţi aduni binecuvântările, în vreme ce alţii îşi numără necazurile! 11 Martie


11 Martie

Numeri 15: 17-16: 40, Marcu 15:1-47, Psalmul 54:1-7, Proverbe 11:5-6;

Domnul este sprijinul sufletului meu!

Psalmul 54:4

secretEşti pe atât de fericită pe cât de aproape eşti de Dumnezeu! Cu cât eşti mai aproape de Dumnezeu, de rugăciune, de Cuvântul şi de lucrarea Lui, cu atât eşti mai fericit(ă) în această lume searbădă şi goală. El este singurul care îţi poate dărui fericirea! Fericirea ta nu se află niciodată undeva mai încolo, aşa cum credem sau aşa cum sperăm noi, adică peste câteva luni când te vei căsători, sau când vei pleca în concediu de odihnă într-un loc exotic, sau când îţi vei termina de amenajat şi de decorat casa, sau când copiii tăi vor creşte mari şi vor fi mai puţin dependenţi de tine, sau când vei fi sănătos, şi lista poate continua, la nesfârşit. Nu! Fericirea ta este aici şi acum! Atitudinea ta, care este greşită, face însă ca această fericire să fie umbrită.

Secretul fericirii este să-ţi aduni binecuvântările, în vreme ce alţii îşi numără necazurile, spune William Penn, filosof şi poet al anilor 1600. Am pus în practică acest secret al fericirii, de câteva ori şi a funcţionat, de fiecare dată. M-am simţit mult mai binecuvântată decât consideram că eram înainte de acest act. Te sfătuiesc să faci şi tu la fel! De prea multe ori ne lăsăm învinşi de gândurile lui Satan care sunt pur negativiste. Nimic bun nu poate veni de la el, aşa că, oridecâteori ai gânduri negative cu privire la viaţa ta, fugi de aceste gânduri,  cât de repede poţi: acolo este Satan şi îţi vrea doar răul.

Iată lista binecuvântărilor din viaţa mea:sunt sănătoasă, eu şi întreaga mea familie; avem o casă a noastră, unde putem locui în linişte şi intimidate; avem bucate de pus pe masă; am privilegiul de a îngriji eu insămi de copii, oferindu-le astfel dragoste şi o bună educaţie; avem prieteni cu care putem împărtăşi bucuriile sau tristeţile vieţii; avem mâini, picioare, ochi, urechi, gust, miros; avem în biserică familii care ne oferă prietenii, de valoare; soţul are un serviciu bun; nu sunt internată în spital, din diverse motive; am Biblia, cartea care îmi aduce cea mai mare bucurie; Dumnezeu ne-a dăruit o nouă zi binecuvântată; simt dragostea soţului şi grija lui pentru mine; jocurile cu copiii îmi aduc bucurii deosebite; nu trebuie să merg la serviciu pentru că sunt in concediu de creştere-îngrijire copil, aşa că îmi pot organiza timpul cum vreau, etc.

Te provoc şi pe tine să-ţi faci propria listă a binecuvântărilor! Te vei simţi mult mai bine şi vei fi mai fericit(ă). Vei fi surprins(ă), să constaţi c, eşti o persoană atât de binecuvântată şi atât de  înzestrată cu diverse calităţi!

După ce ai realizat tu însăţi o listă a binecuvântărilor din viaţa ta şi ai conştientizat că eşti mult mai binecuvântată decât credeai înainte, pune-te pe genunchi şi mulţumeşte-I lui Dumnezeu pentru tot harul de care ţi-a făcut parte şi roagă-L să te folosească spre slava Lui, atât cât El va considera cu cale, prin aceste binecuvântări. Binecuvântările tale pot fi binecuvântări şi pentru alţii!

 

2 thoughts on “Secretul fericirii este să-ţi aduni binecuvântările, în vreme ce alţii îşi numără necazurile! 11 Martie

Lasă un răspuns

