Scrisoare Tatalui Meu Ceresc! 27 Februarie: citirea Bibliei si meditatia zilei!


27 Februarie

Levitic 20:22-22:20, Marcu 9:1-29, Psalmul 43:1-5, Proverbe 10:18;

Atunci voi merge la altarul lui Dumnezeu care este bucuria şi veselia mea!

Psalmul 43:4

scrisaore “Stau astăzi înaintea Ta cu inima plină de o adâncă mulţumire, minunându-mă de felul minunat în care ai lucrat şi continui să lucrezi în viaţa mea. Te laud pentru fiecare clipă din anii care au trecut în care ochii mei au plâns iar inima mea a fost tristă şi mâhnită, clipe care uneori îmi păreau multe şi grele, dar care m-au apropiat de Tine! Bucuria pe care am simţit-o apoi, în prezenta Ta, nu poate fi comparată cu durerea simţită înainte. Te laud că mi-ai prelucrat şi schimbat inima, în toţi aceşti ani, pentru a se asemăna cu Tine, pentru a Te căuta pe Tine atunci când era îndărătnică şi pentru a se odihni în Tine atunci când era deziluzionată. Te laud că m-ai iubit atât de mult încât nu m-ai lăsat pradă firii mele pământeşti, ci m-ai prelucrat pentru a sluji de laudă slavei Tale, pe acest pământ! Te laud pentru clipele în care eu am făcut un pas mic şi neînsemnat spre Tine, iar Tu ai făcut mai mulţi. Te laud că Tu continui să lărgeşti drumul sub pasii mei pe acest pământ şi nu laşi niciodată să-mi alunece gleznele. (Psalmul 18:36) Te laud pentru fiecare clipă de bucurie de care mi-ai făcut parte pe acest pământ. Ştiu că pe toate le-am primit din mâna Ta. La Tine este Izvorul Bucuriei şi, prin harul Tău, L-ai deschis pentru mine. Mi-ai îndeplinit uneori chiar sş cele mai ascunse dorinţe ale inimii iar acest gest al Tău m-a copleşit!

Astăzi, sunt copleşită de dragostea Ta, de tot harul Tău revărsat peste mine şi de toată frumuseţea prezenţei Tale! Ce Minunat eşti Tu! Îţi mulţumesc, acum când Îmi dăruieşti un început de nou an pe drumul vieţii, că eşti Tatăl meu preaiubit! Îţi mulţumesc pentru toţi aceşti ani atât de frumoşi pe care mi i-ai dăruit şi pe care prezenţa Ta i-a făcut atât de frumoşi! Îţi mulţumesc pentru belşugul spiritual pe care l-ai revărsat peste mine! Cele mai frumoase momente ale vieţii mele au fost cele petrecute la picioarele Tale, contemplându-Ţi frumuseţea, ascultându-Ţi sfaturile înţelepte şi bucurându-mă de faptul că Tu mă primeşti ca fiică a Ta preaiubită! Este un mare har!

Tu eşti credincios! Toate făgăduinţele tale scrise în Scripturi sunt adevărate şi se vor împlini, la timpul hotărât de Tine! Ajută-mă să nu grăbesc acest timp prin nerăbdarea mea! Dă-mi putere să trec prin vale ştiind că, la timpul hotărât de Tine, eu voi umbla pe înalţimile mele. (Habacuc 3:19) Tu faci orice lucru frumos la vremea lui. (Eclesiastul 3: 11) Dă-mi putere să aştept timpul Tău! Dă-mi putere să am încredere în planul Tău BUN şi MINUNAT pentru mine şi viaţa mea!”

Cum ar suna rugăciunea ta închinată Tatălui Ceresc astăzi? Ia o bucată de hârtie şi un pix şi scrie-ţi gândurile. Acest gest îţi va elibera inima şi te va apropia mai mult de Dumnezeu!

 

 

Lasă un răspuns

