Preţuieşte lucrurile mici care ţi se întâmplă!Vei constata că ele au fost de fapt lucrurile MARI! 11 Februarie: citirea Bibliei si meditatia zilei!


11 Februarie

Exod 32:1-33:23, Matei 26:69-27:14, Psalmul 33:1-11, Proverbe 8:33-36;

Neprihanitilor, bucurati-va ]n Domnul!

Psalmul 33: 1

eclesiastulÎn fiecare zi aşteptăm să primim de la Dumnezeu noi binecuvântări, noi motive de bucurie care să ne ajute să ne trăim cu entuziasm viaţa, şi uităm faptul că El ne-a binecuvântat deja! Putem merge, putem auzi, putem vorbi, ne putem mişca mâinile, putem cânta, putem alerga şi multe altele! Nu sunt oare acestea motive suficiente pentru care să venim cu inimile pline de recunoştinţă şi bucurie înaintea lui Dumnezeu, şi nu cu feţe triste şi posomorâte? Este trist faptul că nu ştim să preţuim un lucru, sau o persoana,  decât după ce l-am pierdut, sau după ce apare la orizont riscul de a-l pierde. Dumnezeu ne cere să preţuim fiecare binecuvântare, abilitate sau potenţial pe care ni le-a dat şi să le folosim în slujba Lui. Faptul că nu preţuim sau valorificăm tot ceea ce Dumnezeu ne-a dat  se interpune între noi şi bucuria pe care ne-o poate aduce prezenţa Lui în vieţile noastre. Aceasta  ne împiedică să vedem multitudinea de binecuvântări din viaţa noastră şi să ne bucurăm de ele la adevărata lor valoare! Nu mai aştepta să ţi se întâmple ceva ca să fii fericit(ă)! Fii fericit(ă)! Te asigur de faptul că AI MOTIVE suficiente!

 Elisabeth Mittelstadt ne prezintă în cartea Minuni ce mişcă inima o întâmplare fascinantă din viaţa ei şi modul minunat în care Dumnezeu i-a deschis ochii spre a vedea cât este de binecuvântată: “În a doua săptămână din noiembrie, medicii au descopertit că sufăr de o infecţie virală gravă. În iulie, în timpul unei vizite în străinătate, fusesem muşcată cândva de o căpuşă. Boala izbucnise abia acum. Cel mai rău lucru era că nu puteam merge. Cât de mult mă luptam cu picioarele să-mi asculte comenzile! Dar oricât mă străduiam, articulaţiile inflamate pur şi simplu nu mă mai puteau purta.”[1

 În această perioadă grea, femeile din comunitatea şi biserica din care făcea parte se rugau pentru ea şi îi trimiteau mici atenţii prin care doreau să-şi arate sprijinul şi dragostea. Un astfel de dar i-a bucurat inima în mod deosebit şi a făcut-o să înteleagă că are un Dumnezeu minunat care se îndură de copiii Lui atunci când aceştia se află în necaz şi Îi cer ajutorul: “Dar să mă întorc la darul primit. Fiind împachetat în hârtie simplă, nu mai era necesar să-l deschid cu grijă. Nerăbdătoare, am rupt hârtia. Oare ce se putea ascunde în pachet? O cutie de pantofi!! Cu mare atenţie am ridicat capacul. O pereche de tenişi albi. Am rămas fără cuvinte. Când i-am privit mai atentă, am observat în interiorul lor cuvintele: ”Walking shoes”-pantofi de mers|de plimbare. I-am arătat soţului meu. Privirile ni s-au întălnit, ochii ne erau în lacrimi. Amândoi eram muţi de uimire. -Să fie oare adevarat că Dumnezeu îmi trimite aceşti pantofi ca să nu-mi pierd speranţa că în curând voi umbla din nou?-l-am întrebat eu în cele din urmă pe Ditmar. În ziua următoare am căutat un loc pentru tenişi, din care să îi pot vedea încă de la primele ore ale dimineţii. Acest dar, perechea de tenişi, mi-a amintit zilnic cu câtă dragoste Se ingrijeşte Dumnezeu de mine. El mi-a arătat încă o dată că mă pot încrede în El, chiar dacă nu înţeleg întotdeauna totul.“2

Aştepţi azi ca Dumnezeu să-ti dea noi motive de bucurie ? Aştepţi să primeşti din mâna Lui noi binecuvântări? Nu uita: El te-a binecuvântat deja! Preţuieşte lucrurile mici şi aparent neînsemnate care ţi se întâmplă pentru că, privind înapoi vei constata că ele au fost de fapt lucrurile MARI!


[1] Mittelstadt, Elisabeth, Minuni ce mişcă inima, Editura Scriptum Oradea, 2005, pag. 25

[2] Ibidem

One thought on “Preţuieşte lucrurile mici care ţi se întâmplă!Vei constata că ele au fost de fapt lucrurile MARI! 11 Februarie: citirea Bibliei si meditatia zilei!

  1. M_am indragostit de aceasta pagina, aici gasesc lucruri minunate de citit, indemnuri la iubire, facere de bine, dragostea fata de Iisus Hristos si rasplata lui cand ai mare nevoie de ajutor! Ii felicit pe toti autorii acestor articole. Cu mare bucurie!

Lasă un răspuns

