Înaintea ta, Dumnezeu va trimite astăzi un înger!6 Februarie: citirea Bibliei si meditatia zilei!


6 Februarie

Exod 23:14-25:40, Matei 24:29-51, Psalmul 30:1-12, Proverbe 7:24-27

Iată, Eu trimit un înger înaintea ta!

Exodul 23:20

ingeri            “Îngerii îşi întind în taină aripile peste noi. Însă, uneori, pentru o clipă, vălul care ascunde de privirea noastră lumea cerească se ridică. Atunci, mesagerii lui Dumnezeu primesc mâini şi picioare, ca să ne scoată la liman din ape tulburi. Şi uneori, pe calea noastră apar oameni care devin “îngeri”- ei ne ajută şi ne ocrotesc. În nesiguranţa zilnică şi în iureşul unor vremuri tulburi, noi nu suntem obligaţi să ne descurcăm singuri. Peste noi veghează Dumnezeul atotputernic, căruia nu I-a scăpat niciodată nimic din mâini. El, care veghează chiar şi asupra vrăbiilor, este pentru noi ocrotire şi adăpost în orice pericol. “[1]

            Robyn Claydon aterizează cu avionul unei organizaţii misionare în Bukavu (Zair), dar este imediat arestată pe motiv că prezenţa ei pe terenul de aterizare era ilegală. De fapt, tot ceea ce soldatul care a arestat-o dorea erau bani, iar ea nu era pregătită pentru aceasta. Drept pentru care, trebuia să stea în închisoare până când un superior de-al ei din oraşul Kinshasa va veni şi va lămuri problema. Dar asta putea dura cel puţin o săptămână! Ce să facă? A plecat capul şi a cerut ajutorul lui Dumnezeu! Iată cum descrie ea ce a urmat: “Când mi-am deschis ochii, am văzut un zairez bine îmbrăcat, care se apropia cu nişte pachete în braţe de avionul meu. Am bănuit că are cumva legătură cu misiunea şi că probabil este creştin. L-am strigat. I-am explicat problema mea şi mi-a promis că va vorbi cu soldatul. După câteva minute îl convinsese să mă elibereze şi să permită avionului să decoleze. (…) În timpul zborului, l-am întrebat pe pilot cine a fost zairezul care mă ajutase. Mi-a explicat că nu-l mai văzuse niciodată. ! “Atunci cum rămâne cu pachetele pe care le-a adus la bord? Trebuie să fie un reprezentant al misiunii.” “N-a adus niciun fel de pachete”, a răspuns pilotul. Am arătat spre scaunul de lângă uşă unde bănuiam că se află pachetele, dar într-adevăr, acolo nu se aflau niciun fel de pachete. După ce am ajuns la Nairobi, i-am scris conducătoarei misiunii despre bărbatul care mă ajutase. Mi-a răspuns că în Bukavu nimeni nu corespunde descrierii mele! Dumnezeu îmi ascultase rugăciunea şi trimisese un înger să mă ajute.” [2]

           Iată, Eu trimit un înger înaintea ta! Înaintea ta, Dumnezeu va trimite astăzi un înger! Indiferent care este problema cu care te confrunţi sau cât de anevoios şi plin de piedici îţi este drumul, în ajutorul tău Dumnezeu va trimite astăzi un înger! Ai încredere în ajutorul Lui! El este un Tată Minunat care promite că ne va fi alături în fiecare circumstanţă a vieţii, oricât de neînsemnată ar părea ea. Deşi nu acţionează întotdeauna după cum am vrea noi sau după cum Îi cerem prin rugăciuni, El ne cunoaşte nevoile mult mai bine decât o facem noi şi va face exact cum este cel mai bine pentru noi. Astăzi, cere-I ajutorul în rugăciune cu privire la problema ta iar El te va surprinde! Îngerii Lui acţionează în cele mai uimitoare feluri!

Îngerul Domnului tăbărăşte în jurul celor ce se tem de El şi-i scapă din primejdie! (Psalmul 34:7)

Înaintea ta, Dumnezeu va trimite astăzi un înger!


[1] Mittelstadt, Elisabeth, Minuni ce mişcă inima, Editura Scriptum Oradea, 2005, p.89, 107

[2] Ibid., p.96

6 thoughts on “Înaintea ta, Dumnezeu va trimite astăzi un înger!6 Februarie: citirea Bibliei si meditatia zilei!

  1. minunat….acest mesaj mi-a atins inima si mia adus din nou aminte ca nu suntem singuri,ci avem chiar si ingeri ce n-e slujesc…Domnul sa fie laudat pentru aceasta!!!!!

  2. Draga Daniela….am primit cartea ta,de la mama mea si acum o citesc….este un adevarat izvor de invatatura si orice femeie cred ca la un moment dat ,se regseste in paginile ei….vreau sa reusesc sa indepart cat mai multi munti din viata mea,chiar toti,cu ajutorul Lui Dumnezeu! Iti multumesc din suflet pentru toate gandurile tale,care le-ai asternut pe hartie,ca si eu si alte femeiei sa poata sa invete sa iasa de sub asediul atator zeci,de munti….Te indragesc si doresc ca Dumnezeu sa te binecuvinteze pe tine si toata familia ta si sa-ti rasplateasca timpul,pe care l-ai consumat,pentru scrierea acestei carti!!! Crina din Arad 32 ani….mama de 5 prichindei…casnica,in proces de formare….

  3. Şi totuşi eu cred căci una e să trimită Dumnezeu un înger „înaintea mea”, iar alta e sa-l trimită „in calea mea” ca atunci ar fi jale. (aşa înţeleg eu)…

Lasă un răspuns

