„Cum mi-a vindecat Dumnezeu inima dispretuita de cei care nu Il cunosteau pe El”, by Daniela Delibas!


Ai un complex de inferioritate si neincredere in fortele proprii? Te lupti chiar acum cu „muntele” neincrederii in tine si in ceea ce Dumnezeu poate face in lumea aceasta prin tine? Si eu m-am luptat in adolescenta cu acest „munte”, in special din cauza profesorilor si a colegilor:( Asculta acest interviu acordat postului de televiziune AlfaOmegaTV in care vorbesc despre modul minunat si plin de dragoste in care Dumnezeu mi-a vindecat inima dispretuita de  cei care nu il cunoasteau pe El. Interviul a fost difuzat la AlfaOmegaTV in cadrul emisiunii „Dincolo de bariere” realizata de Gratiana Miculit.

3 thoughts on “„Cum mi-a vindecat Dumnezeu inima dispretuita de cei care nu Il cunosteau pe El”, by Daniela Delibas!

Lasă un răspuns

