29 Ianuarie: citirea Bibliei si meditatia zilei!


29 Ianuarie

Exod 8:1-9:35, Matei 19:13-30,

Psalmul 24:1-10, Proverbe 6:1-5,

Acela va căpăta binecuvântarea Domnului!

Psalmul 24:5

            “Funcţionarul de la poştă sorta ca de obicei scrisorile adunate din cutiile poştale ale micului orăşel. I-a atras atenţia un plic mai îngălbenit pe care scria simplu: Către Dumnezeu. L-a desfăcut. Scrisă cu litere mari, scrisoarea conţinea cuvintele: Dragă Doamne, Dumnezeule, sunt o femeie bătrână de nouăzeci de ani şi mi s-a întâmplat o nenorocire. Cineva mi-a furat poşeta în care aveam o sută de dolari. Necazul meu cel mai mare este că se apropie o sărbătoare şi am invitat la masă două prietene văduve, bătrâne şi ele. Cei o sută de dolari erau banii cu care voiam să fac cumpărăturile pentru masa aceea şi mă doare sufletul să nu le pot primi pe prietenile mele, fiindcă sunt şi ele singure şi sărace. Te rog, Doamne, ajută-mă. Nu mă lăsa să mă fac de ruşine în faţa prietenilor mele. Îţi mulţumesc că tu asculţi rugăciunile oamenilor necăjiţi. Impresionat până la lacrimi de necazul acelei bătrâne, a împărtăşit cu colegii de la poştă rândurile femeii.Imediat s-au deschis portofelele şi s-au adunat 96 de dolari. Poştaşul i-a pus într-un plic şi, din partea lui Dumnezeu, i-a pus în cutia poştală a femeii bătrâne.

A trecut sărbătoarea şi poştaşul nostru şi-a reluat slujba. Spre surprinderea lui a găsit din nou un plic asemănător în timpul sortării corespondenţei. A desfăcut plicul: Dragă Doamne, Dumnezeule, îţi mulţumesc din toată inima pentru că mi-ai ascultat rugăciunea. Să fi văzut ce fericită am fost împreună cu prietenele mele! Le-am povestit şi lor ce minunat eşti Tu şi cum m-ai ajutat în mod miraculos. Mulţumesc frumos! Apropo, să ştii că lipseau 4 dolari. N-au fost o sută. Am ştiut eu dintotdeauna că oamenii aceia de la poştă sunt nişte hoţi mizerabili.” [1]

            Cât de greu de suportat este acest sentiment: să fii blamat de persoana căreia i-ai făcut bine, şi nu rău. Să primeşti cuvinte de ocară din gura celui pentru care te-ai sacrificat. Fiecare dintre noi a trecut la un moment dat printr-o astfel de situaţie, într-o măsură mai mică sau mai mare. Ai făcut bine unei persoane, te-ai sacrificat pentru ca ea să nu aibă de suferit şi ceea ce primeşti în schimb din partea ei sunt cuvinte de ocară. Se prea poate ca respectiva persoană să nu cunoască adevărul despre ajutorul tău, la fel ca în cazul povestirii de mai sus, dar asta nu o îndreptăţeşte, sub nicio formă să te vorbească de rău. Dar în zilele noastre, întâlnim parcă din ce în ce mai des varianta cea mai dureroasă a acestui caz: te vorbeşte de rău şi te blamează tocmai persoana care ştie că i-ai făcut bine. Ce faci în acest caz? Răspunde răului cu bine, oriunde, oricând, şi în ciuda rezultatelor. Atunci, vei căpăta binecuvântarea Domnului! Iar omul care primeşte binecuvântarea Domnului în viaţă poate suporta cu uşurinţă blamările, pentru că ele sunt prea insignifinate pe lângă bucuria pe care o simte ca urmare a binecuvântărilor cereşti primate.

Fii un om care primeşte binecuvântarea Domnului


[1] Lascău, Petru, Familia între zâmbet şi supin, Societ. Penticostală de Misiune Creştină din România, 2012, p.70

2 thoughts on “29 Ianuarie: citirea Bibliei si meditatia zilei!

  1. Am fost cercetata si am si zambit citind povestioara de mai sus. Sunt atat de binecuvantata de Dumnezeu, desi nu merit deloc dragostea credinciosia si binecuvatarile Sale!
    Stii de ce Daniela? Ptr. ca m-am regasit in cele doua extreme. E atat de usor sa blamezi… si de cele mai multe ori nici nu eram sigura daca aveam dreptate sau nu…
    Pe de alta parte, Dumnezeu mi-a raspuns rugaciunilor firbinti si de cele mai multe ori n-am cunoscut pe binefacatorii mei.
    Dar frumusetea este ca Dumnezeu continua sa reverse binecuvantarile Sale in ciuda depravarii inimilor noastre! Ce minunat Dumnezeu avem! Binecuvatat sa fie Domnul nostru Isus Christos in noi si in ziua de azi! Duhul Lui sa ne calauzeasca in tot felul de fapte bune si sa-I dam Lui toata lauda onaoarea si inchinarea!

Lasă un răspuns

