Dragostea invinge!!Povestea de viata a unui cuplu!


cupluSunt  multe căsnicii care arată foarte bine pe dinafară, ai impresia că cei doi soți trăiesc o poveste de dragoste ca în filme… dar în interior sunt munți de amărăciune, singurătate, o prăpastie care se adăncește din ce în ce mai mult între cei doi. Văd asta de multe ori în jurul meu și ce mă surprinde cel mai tare este că o văd chiar și între copiii Lui Dumnezeu.

Vreau să vă îndemn, de această dată, să luptați cu armele iubirii pentru căsnicia voastră, să nu renunțați nici o clipă la ceea ce ați construit împreună, la visele voastre și la ceea ce a unit Dumnezeu. Luptați-vă lupta cea bună și biruiți răul prin bine, ne învață Scriptura. Și da, este posibil, dacă vreți asta cu adevărat. Dacă luam decizia să luptăm și să câștigăm pentru casa noastră, pentru relația noastră, pentru copiii nostri, Dumnezeu ne va da putere și înțelepciune, ne va ghida și vom fi cu adevărat învingători. Oare nu spune Cuvântul că suntem mai mult decât biruitori prin Isus Christos și că Cel ce este în noi este mai puternic decât cel ce este în lume? “Nu vă temeți!” ne spune Tatăl nostru, “Eu sunt cu voi!”.
E ușor să-i încurajezi pe alții, veți zice, când tu nu treci prin momente dificile și totul e frumos. Dar tocmai de aceea vă încurajez și vă scriu despre asta, pentru că și eu am trecut prin momente grele, de disperare, când credeam că nu mai rezist, că totul e pierdut, am avut chiar gânduri de suicid. Am trecut cu soțul meu prin tot felul de etape, prin tot felul de lupte și clipe de deznădejde…

Totul a început foarte frumos, ca- n povești, cu o iubire plină de pasiune și momente de vis. Atunci nu aveam nici unul o relație cu Dumnezeu, nu Îl cunoșteam decât la suprafață. E surprinzator cum a lucrat Dumnezeu în viețile noastre, cum ne-a condus spre El, câtă răbdare și iubire a avut pentru noi doi. E foarte mult de povestit și cred că mi-ar trebui foarte mult spațiu să desfășor toată povestea și mărturia noastră. Ceea ce vreau să vă spun, este că nimic nu poate dura sau funcționa fără Dumnezeu. Așa și noi…credeam că trăim cea mai frumoasă poveste de dragoste, mai frumoasă ca în filme, dar printre momentele minunate erau presărate certuri, dispute, gelozii, reproșuri…apoi împăcări, pasiune, declarații de dragoste…și iar certuri, scandaluri, depresii, mandrie, egoism…  Și totusi, Dumnezeu avea ceva mareț pregătit pentru noi și nu a îngăduit ca noi să ne despărțim, deși de atătea ori am plecat de acasă cu bagajele. Era ceva care ne aducea întotdeauna înapoi împreună, o dragoste mult mai mare decât se poate explica în cuvinte, era dragostea Lui Dumnezeu pentru noi, o dragoste greu de imaginat cu mintea omenească. Și ne-am căsătorit, după ce am fost la un pas de anularea nunții. Soțul meu Îl primise deja pe Domnul în inima și viața lui, am urmat și eu la un interval de timp…dar să nu vă imaginați că totul s-a rezolvat și căsnicia noastră a devenit una de vis. Au început alte lupte, alte certuri , diavolul ne bombarda cu atacuri și noi încă nu știam cum să luptăm cu armele din dotare, aveam nevoie de mai multă credință, de mai multă pocăință. Cu cât Îl cunoșteam mai bine pe Dumnezeu, cu cât Îl lăsam pe El să lucreze în viețile și inimile noastre, cu atât vedeam schimbări mai mari și vedeam că lucrurile se rezolva. Cu cât am început să ne predăm fiecare colțișor al ființei Lui Dumnezeu, cu cât stăruiam mai mult la Cuvântul și dragostea Lui, cu atât transformarea nostră era una reală, vizibilă și aducătoare de bucurie! Dar cel mai important a fost că nimeni și nimic nu ne-a despărțit de dragostea Lui Dumnezeu care ne-a ținut în viață, care ne-a dat alinare și ne-a scos din toate stările alea de depresie, nemulțumire, amărăciune și minciuni ale celui rău.

Nu vă lăsați copleșiți de nemulțumire, de șoaptele celui rău care vine să vă atace mintea și să strice ceea ce e frumos!!! Căsătoria a fost ideea Lui Dumnezeu și e clar de ce nu îi place celui rău și de ce dă bătălii așa de mari să strice căsniciile. Dumnezeu urăște despărțirile, este deci împotriva divorțului, Dumnezeu vrea unitate sfântă, a creat căsătoria să ne bucurăm de ea și în ea, să fim o completare unul pentru celălalt și să trăim în armonie! Rugați- vă tot timpul pentru căsniciile voastre, pentru soții sau soțiile voastre, pentru copiii vostri, pentru pace și armonie în casă și familia voastră…și nu-l  lăsați pe cel rău să strice ceea ce Dumnezeu a făcut, alegeți să rămâneți în căsnicie la bine și la greu, așa cum ați făcut legământ înaintea Lui, alegeți să Îl credeți pe Tatăl vostru care vă iubește și vă vrea doar binele. Umpleți-vă de Cuvânt ca să puteți lupta lupta cea bună și să biruiți răul prin bine. Eu sunt un exemplu că Dumnezeu face minuni, că Dumnezeu poate răsturna situații nefavorabile și poate transforma inimi radical!! El schimbă tristețea în bucurie și dacă a făcut minuni în căsnicia mea , sigur poate face la fel și în a ta! “El e păstorul nostru și ne povățuiește pe cărări drepte, din pricina Numelui  Său. Da, fericirea și îndurarea ne vor însoți în toate zilele vieților noastre”.

Fiți binecuvântați și nu uitați, dragostea învinge!!!

Articol preluat de pe http://www.flacarainchinarii.ro/despre-dragoste/dragostea-invinge-2-15251

Lasă un răspuns

