Incepe citirea Bibliei de astazi si te vei bucura de belsug spiritual tot anul!!


bibliaNe sta inainte un nou an cu care Dumnezeu ne-a binecuvantat vietile! Nu stim ce va aduce cu el acest nou an, nu stim ce provocari sau incercari vor rasari in zilele lui. Nu stim daca vom trai toate zilele lui sau vom pleca la Domnul in una din zilele anului 2013. Ne incredem insa in Dumnezeu ca El va lucra mereu doar SPRE BINELE NOSTRU!

La acest inceput de nou an, mi-am lansat mie insami o provocare si doresc sa o lansez si voua, cititorilor acestui blog, fie femei, fie barbati, fie tineri: va provoc sa incepem impreuna citirea zilnica a Bibliei. Am ales o varianta frumoasa de citire a Bibliei pe care o voi posta in fiecare dimineata pe blog, pentru ziua respectiva. Este vorba de varianta inspirata din „The one year Bible” (in traducere „Biblia pe un an de zile) in care citim in fiecare zi un pasaj din Vechiul Testament, unul din Noul Testament, un Psalm si un Proverb. De asemenea, voi incerca sa scriu in fiecare dimineata o meditatie inspirata dintr-un verset din citirea Bibliei pe ziua respectiva, pentru a va fi mai usor. Pentru scrierea acestor meditatii care sa ne provoace la o mai buna intelegere a Scripturii si la aprofundareacomentar donald cunostintelor biblice, ma voi folosi de explicatiile oferite  in Biblia Cornilescu, de „The one year Bible”, de Biblia FIDELA ( o traducere literala noua completata, revizuita si actualizata a Bibliei aparuta in 2010), de „Comentar la Noul Testament” scris de William McDonald, de ‘Comentariu al Vechiului Testament” scris de John F. Walvoord si Roy B. Zuck, de „Comentariu asupra Psalmilor” scris de John Phillips si alte carti care ne provoaca sa crestem in intelegerea Scripturilor si sa ajungem sa ne bucuram astfel de BELSUG SPIRITUAL, asa cum spune un verset minunat din Psalmi: „Incununezi anul cu bunatatile Tale si pasii Tai varsa belsugul” !!

 Fie ca Dumnezeu sa ne ajute sa citim in fiecare zi Biblia, sa fim consecventi, sa crestem din punct de vedere spiritual si sa ne bucuram de prezenta Lui atat de minunata in fiecare dimineata!

„Trezeste-te suflete! Ma voi trezi in zori de zi! ( Psalmul 57:8) … pentru a ma intalni cu Mantuitorul Meu!!

3 thoughts on “Incepe citirea Bibliei de astazi si te vei bucura de belsug spiritual tot anul!!

  1. La multi Ani fericiti si binecuvantati de Domnul Dumnezeu!
    Draga Daniela, multumesc de provocarea ta, si am hotarat sa o accept! M-am imbarcat cu tine in acesta aventura de cunoaster si aprofundare in Cuvant!

    1. Imi pare rau Dana, dar nu am planul de citire scos, il am doar sub forma de o carte „The one year Bible”. Il poti lua de pe blogul meu in fiecare zi sau poti gasi o alta varianta pe internet. Fii binecuvantata! Un an nou plin de belsug spiritual!!:)

Lasă un răspuns

