Daruieste de sarbatori si vei fi „daruit” la randul tau din plin!!!


cadouAi asteptari mari de la sarbatori? Iti doresti sa fie fericit? Cele mai frumoase sarbatori vor fi pentru tine acelea in care ai daruit!!:)))
Se apropie sarbatorile si cu totii ne dorim multe binecuvantari, fericire, cadouri si voie buna. Nu te astepta sa primesti bucurie de sarbatori, ci cauta sa o daruiesti tu intai altora! Doar atunci te vei bucura cu adevarat!!!!Cui poti tu darui bucurie de aceste sarbatori? Care familie asteapta sa fie vizitata de tine cu un mic dar? Deschide-ti inima iar Dumnezeu Isi va deschide izvorul bucuriei pentru tine, de aceste sarbatori!!:)))

2 gânduri despre „Daruieste de sarbatori si vei fi „daruit” la randul tau din plin!!!

  1. E mai ferice sa dai decat sa primesti!
    Intentionez sa fac aceasta din nou…. Uneori e greu ca poate te gandesti ca nu e suficient de valoros sau important cadoul tau. Adevarul este ca depinde de primitor! Fa-o ca ptr. Domnul, si lasa in sema Domnului raspunsul.
    Mi-a placut sa daruiesc, dar n-am stiut sa primesc! E un har sa stii sa accepti cand cineva iti daruieste ceva, indiferent ca e vorba de un cadou, un zambet, o vorba buna, o apreciere… Inca invat sa primesc cu har (graciously). In felul acesta daruiesc bucurie datatorului, iar inima mea se umple de recunostinta! Am multe lectii de invatat inca!
    Multumesc Daniela ptr. ca mi-ai amintit sa nu contenesc ssa daruiesc!

  2. Izvorul bucuriei este la Dumnezeu.
    El, datatorul bucuriei da cu mana larga tuturor.
    minunat!!

    daniella, te rog scrie/mi pe email ca am piedut adresa ta de email si vreau sa-ti trimit interviurile cu Anca Bordea si poza ei.
    thanks,
    love
    ana

Lasă un răspuns

