„Mica mea printesa… face citostatice.” Trista declaratie a unei mame indurerate pe Facebook!


„Fetiţei mele i-a dispărut zâmbetul. Nici o jucărie nu o mai bucură, nimic nu îi mai aduce lumina pe chip. Mereu mă întreabă ce înseamnă citostatice şi când plecăm acasă. Are venele ciuruite. Stă în pat, cu branula în mânuţă, cu ochii închişi, iar lacrimile îi curg pe obrăjori. Mi se rupe inima când o văd aşa. După prima serie de Oncaspar se simte ceva mai bine. Aş face orice să-mi vad vindecata fetiţa”. (Mama Dianei: madalina.dumitru.146)

Toti cei care doresc sa ii dea Dianei o sansa la viata pot dona in conturile:
RO19BRDE190SV13171141900 – euro
RO16BRDE190SV13609641900 – lei
(BRD Bolintin Vale, pe numele Lupu Danut Cristian).
Ps. VA rog cei etichetati , lasati cel putin 24 de ore acest mesaj pe paginile dvs…VA MULTUMESC IN NUMELE DIANEI !!! (Mesaj postat pe reteaua de socializare Facebook de mama Dianei).
Un gând despre „„Mica mea printesa… face citostatice.” Trista declaratie a unei mame indurerate pe Facebook!

  1. nu stiu ce inseamna sa fi etichetat
    as vrea sa ajut si eu
    as vrea sa fiu etichetata sa pot pastra in fiecare zi acest mesaj
    eu am ramas orfana de tata la 11 ani si de mama la18 din cauza cancerului dar ma rog ca zimbetul si fericirea DIANEI sa va lumineze din nou caminul.Dumnezeu sa va ajute.

Lasă un răspuns

