Totul este posibil femeii care crede! Dedicatie&Multumiri – cartea „Femeia care muta muntii”!


Dedic această carte tuturor femeilor
care se simt lipsite de valoare, slabe,
incapabile în realizarea anumitor proiecte,
dar care în inimile lor tânjesc după activităţi
în care să fie implicate, şi după scopuri
bine determinate şi atinse,
nu prin puterea lor, ci prin puterea
Duhului lui Dumnezeu
care lucrează în ele!

Adevărat vă spun că dacă va zice cineva
muntelui acestuia: „Ridică-te şi aruncă-te
în mare”, şi dacă nu se va îndoi în inima lui,
ci va crede că ce zice se face,
va avea lucrul cerut.
(Marcu 11:23)
Totul este posibil femeii care crede!

Mul]umiri: 
– lui Dumnezeu, care m-a călăuzit şi
ajutat în scrierea acestei cărţi,
– părinţilor mei, Gheorghe şi Lucreţia,
care mi-au oferit o educaţie aleasă si în
căminul cărora am învăţat să-L iubesc pe
Dumnezeu,
– soţului meu, Mitică, de a cărui
dragoste mă bucur necondiţionat,
– copiilor mei, Marcu, David şi Elisa,
care m-au învăţat răbdarea şi renunţarea de
sine,
– fratelui meu, Florin, ale cărui sfaturi
m-au ajutat în redactarea acestei cărţi,
– prietenei mele, Corina, care m-a
susţinut în rugăciune şi din a cărei viaţă
m-am inspirat uneori.

Lasă un răspuns

