„Doamne, ajuta-ma sa nu fiu invidioasa pe cei care par sa aiba casnicii mai fericite.”


Rugaciunea unei sotii ♥
„Doamne, ajuta-ma sa fiu rabdatoare. Ajuta-ma sa fiu buna. Ma rog sa nu fiu invidioasa pe cei ce par sa aiba casnicii mai fericite si soti care le ajuta mai mult in gospodarie si sunt mai atentii si romantici. Ma rog sa nu fiu ispitita sa ma inalt pe mine si sa-l injosesc pe sotul meu. Doamne, ma rog sa nu fiu o sotie mandra, care refuza sa asculte de sotul ei, care trebuie sa aibe intotdeauna ultimul cuvant, care crede ca modalitatea ei de a face lucrurile este intotdeauna mai buna. Ma rog sa nu fiu nepoliticoasa cu sotul meu,prin comentarii taioase, prin dezinteres fata de nevoile lui si sa fiu nerecunoscatoare pentru tot ceea ce face si ceea ce este; ci sa-l tratez cu respectul si onoarea pe care o merita un rege in castelul lui.

Ma rog sa nu imi slujesc doar nevoiele mele,intotdeauna punand ceea ce este mai bun pt mine, mai presus de altceva, ci sa ma gandesc ce ar fi mai bine pentru sotul meu. Ma rog sa nu ma aprind iute la manie, sa nu tin supararea in mine, sa nu tin socoteala raului facut, sa nu-mi folosesc limba ca pe o arma prin care sa fac rau.

Doamne, mai presus de orice altceva, ma rog ca sotul meu sa vada in mine cea mai devotata admiratoare a lui, care doreste sa se bucure impreuna cu el in victoriile lui, atat mari cat si mici. Ca el sa vada in mine acea persoana care tanjeste sa protejeze casnicia si dragostea noatra. Ajuta-ma sa creez un mediu calduros, care inspira dragoste, in care el sa se simta in siguranta, iubit, dorit si apreciat.

Doamne, stiu ca dragostea nu va pieri niciodata si ca Tu nu ne vei dezamagi. Da-mi putere de a trece prin incercari si sa-l iubesc pe sotul meu asa cum Tu doresti sa-l iubesc… pana cand moartea ne va desparti! Amin!

Sursa articol: ganduri preluate de pe pagina de facebook a Alinei Pop:)

3 gânduri despre „„Doamne, ajuta-ma sa nu fiu invidioasa pe cei care par sa aiba casnicii mai fericite.”

  1. Frumoasa rugaciune pt familiile care au credinta si respeta ,sotia si sotul .In cazul meu , mie mi sa furat iubirea vieti mele si iubirea vieti copilului meu ,sot si tata .Dumnezeu are grija noastra …,caci DUMNEZEU ieste cu noi …,,cind o persoana pleaca din viata ta sa-i doriti tot binele din lume …. , O ,Doamne ,Binecuvinteaza-ne….imbratiseaza-ne….,iubeste-ne si invata-ne sa iubim , sa ne iubim,sa Te iubim !

    1. Fiti binecuvantata draga sora Sonya! Dumnezeu sa va dea putere, pace si liniste sa puteti rabda voia LUi! Dumnezeu mai are pregatite multe binecuvantari si bucurii pentru Dvs! Ramaneti in voia Lui si va veti bucura de impliniea lor, la timpul hotarat de El! Va imbratisez cu drag!:)

Lasă un răspuns

