Când eram copii mulţumeam celor care ne umpleau şosetele cu cadouri de Crăciun; de ce nu mulţumim lui Dumnezeu că ne-a umplut şosetele cu picioare?


” Când eram copii mulţumeam celor care ne umpleau şosetele cu cadouri de Crăciun; de ce nu mulţumim lui Dumnezeu că ne-a umplut şosetele cu picioare?” – G.K Chesterton

Aceste gânduri nu se adresează celor care:

1. multumesc că se pot trezi dimineaţa ca să MEARGĂ LA SERVICIU

2. mulţumesc că au un şef care le PREIA DIN SARCINI ŞI RESPONSABILITĂŢI

3. multumesc ca AU SOŢIE care merge la shopping

4. mulţumesc că AU SOŢ care se uită la fotbal

5. mulţumesc că AU PĂRINŢI care îi bat la cap să înveţe

6. mulţumesc că AU MAŞINĂ în care nu îi plouă

7. mulţumesc că pot UMBLA, VEDEA, AUZI

8. mulţumesc că au un loc pe care îl pot numi “ACASĂ”

Dar aceste rănduri se adresează acelora care sunt:

1. nemulţumiţi că iar A SUNAT CEASUL şi trebuie să meargă la servici

2. nemulţumiţi că au un şef care îi STRESEAZĂ

3. nemulţumiţi că  au soţie care CHELTUIE BANI

4. nemulţumiţi că  au soţ care SE UITĂ LA FOTBAL

5. nemulţumiţi că părinţii îi pun SĂ ÎNVEŢE

6. nemulţumiţi că au maşină care CONSUMĂ PREA MULTĂ BENZINĂ

7. nemulţumiţi că nu mai sunt LA FEL DE SĂNĂTOŞIca la 18 ani

8. nemulţumiţi că bucătăria NU ARE MAŞINĂ DE SPĂLAT VASE

Diferenţa dintre oamenii mulţumiţi şi cei nemulţumiţi nu este dată de ceea ce au unii şi ceilalţi, ci de cum ştiu să se bucure de ceea ce au, de ce fel de atitudine au, de perspectiva pe care o au. Mulţumirea se învaţă, nemulţumirea se dobândeşte din mers.

Sursa: cornelilioi.wordpress.com

(Despre viata tinerei din imagine cititi accesand acest link: pentru-ca-meriti-aimee-mullins).

Un gând despre „Când eram copii mulţumeam celor care ne umpleau şosetele cu cadouri de Crăciun; de ce nu mulţumim lui Dumnezeu că ne-a umplut şosetele cu picioare?

  1. Chiar ieri citeam in Biblie Psalmul 50, unde accentul se pune Jerfta ca Multumire. Asta m-a facut sa inteleg ca, inca din vechime cand se aduceau jertfe, Dumnezeu privea mai mult la un duh multumitor, decat la sangele de pe altare…
    Daca suntem mereu frustrate si nemultumite de ceea ce avem exista riscul ca Dumnezeu sa ne ia acele lucruri si abia atunci le vom vedea valoarea!

    Imi amintesc ca, intr-o zi am avut febra cam 38-39 de grade si m-am simtit ingrozitor. Atunci mi s-a ridicat ca un val de pe ochi si mi-am zis: „Niciodata nu I-am multumit lui Dumnezeu ca am o temperatura a corpului normala, de 37 de grade si mi-a fost groaznic de rusine”. Sunt unele lucruri, mai putin insemnate, pe care credem ca le meritam si nu Ii mai multumim lui Dumnezeu pentru ele. De cand am avut aceasta experienta am invatat sa-i multumesc lui Dumnezeu pentru tot ce am, lucru mare sau mic, putin sau mult!!!

    Articolul tau a venit ca o continuare a Psalmului 50:14, 15, care m-a cercetat ieri. Fii binecuvantata, Daniela!!!

Lasă un răspuns

