Cartea „Femeia care muta muntii” prezentata femeilor din Bruxelles, Belgia!


Prin harul si binecuvantarea Domnului cartea „Femeia care muta muntii” a fost prezentata femeilor din biserica Betleem din Bruxelles, Belgia! M-a bucurat mult numarul mare de femei care au fost interesate sa si-o achizitioneze, din cate am aflat din discutiile purtate cu fiecare femeie in parte, fie pentru ele fie pentru o ruda, prietena sau vecina. De asemenea, m-a bucurat sa vad si faptul ca au fost si cativa barbati care au cumparat cartea pentru sotiile lor, purtand astfel in inimile lor  dorinta ca sotiile lor sa devina femei care muta muntii, cu ajutorul si de dragul lui Hristos si a familiei din care fac parte.

Ma rog ca Dumnezeu sa binecuvanteze din plin fiecare femeie din aceasta biserica, dar si din biserica Elim unde am fost invitati sa slujim prin cantare si sa le poarte in carul Lui de biruinta! Daca le lipseste bucuria de a trai, sufera de depresii sau daca se lupta in fiecare zi cu o sumedenie de munti, le provoc sa se apropie mai mult de Dumnezeu, de rugaciune si Cuvant iar bucuria le va insenina din nou capul si viata li se va parea din nou frumoasa! Mult mai frumoasa! In capitolul „Femeia si… fericirea” vorbesc despre modul in care femeia poate dobandi adevarata fericire in Hristos si poate apoi deveni o sursa de fericire si pentru toti cei dragi ai ei.

Biserica Betleem din Bruxelles, Belgia imi va ramane in inima! Este biserica unde Dumnezeu m-a ridicat prin cantarile si rugaciunile la care am luat parte dar si prin predica fr. Neagu Virgil din Suceava. Prin harul Domnului, am cantat acolo impreuna cu un grup de tineri din care fac parte. Cantarea „Nu cere de la oameni sa-ti dea FERICIREA” am cantat-o atat cu buzele cat si cu inima! Cu adevarat, oamenii nu ne pot darui fericirea! Doar Dumnezeu ramane in veci Cel care poate si vrea sa ne-o daruiasca! Mie… mi-a dat-o prin harul de care mi-a facut parte in aceasta calatorie! Slava Lui pentru toate!!

Cauta si tu fericirea… dar nu la oameni… ci la Dumnezeu!! El ti-o va da din plin!!

Puteti accesa site-ul bisericii Betleem din Bruxelles, Belgia prin intermediul acestui link: www.betlehembruxelles.be

Lasă un răspuns

