Cand Dumnezeu iti topeste inima…


Am citit in aceasta dimineata un articol din ultimul numar al revistei Priscila. In cadrul articolului intitulat „Epuizarea se trateaza cu RISSSS” adica Rugaciune, Incurajare, Sanatate, Sport, Sex si Speranta, o mamica spunea: „Nu trebuie sa uitam ca tot acest proces (de mamica) este in mana lui Dumnezeu si, in mod sigur, El vrea sa invatam ceva. Pe mine, in cei 3 ani de cand sunt mamica a 2 copii cu varste sub 3 ani, m-a invatat enorm, m-a schimbat si m-a cizelat (uneori prin lacrimi si durere) si m-a apropiat de El intr-un mod diferit decat eram inainte. M-a invatat ce inseamna iubirea neconditionata si sacrificiul si, cu toate ca eram o persoana egoista, egocentrista si obsedata de cariera, El mi-a topit inima si m-a invatat sa iubesc, sa ma sacrific, sa daruiesc, sa plang si sa rad si sa ma bucur de lucruri marunte”.

Va vine sa credeti sau nu, eu m-am regasit in cuvintele „El mi-a topit inima” si aproape ca mi-au dat lacrimile. Te regasesti si tu in aceste cuvinte? Simti ca Dumnezeu nu face altceva cu tine in ultima vreme decat „sa-ti topeasca inima?”

„El mi-a topit inima!” Acest proces nu este si nu a fost niciodata usor pentru mine. Am varsat lacrimi in acesti primi ani de casnicie si de mama si, uneori, m-am simtit asemeni lui Naomi care a spus: „Dumnezeu mi-a umplut inima de amaraciune”. Insa nu despre lacrimile din viata mea vreau sa vorbesc in acest articol. (Am vorbit suficient despre ele in cartea „Femeia care muta muntii”), ci despre frumusetea din spatele lor. Cum? Exista o frumusete in spatele lacrimilor? Da!!

‘Prin intristarea fetei, inima se face mai buna”!! Aceasta este frumusetea care ia nastere in urma lacrimilor. Inima ta devine mai buna, mai blanda, mai preocupata de semeni, mai darnica, mai pura, mai doritoare de cer si de Dumnezeu, mai plina de bucurie la vederea unui lucru aparent banal dar plin de insemnatate, mai rugativa, mai frumoasa!! Inima ta devine mai aproape de Dumnezeu si asta e tot ceea ce conteaza!!

P.S. Daca nu as fi simtit eu insami greutatile, frustrarile si provocarile statutului de mama atat de intens, va asigur de faptul ca nu as fi scris niciodata cartea „Femeia care muta muntii”. Simtind insa aceasta „topire a inimii” ingaduite de Dumnezeu in viata mea si agatandu-ma mereu de El pentru a birui, am simtit dorinta si calauzirea de a impartasi si cu alte mame aceste trairi dar si principiile pe care Dumnezeu mi le-a dat, principii care mi-au adus din nou bucuria deplina in Isus, familie, serviciu etc. Iata un alt lucru frumos, zic eu, care s-a conturat in urma unei perioade de „prelucrare prin foc”.

Tie cum ti-a schimbat Dumnezeu inima?! Simti ca in aceasta perioada El „iti topeste inima”? Nu uita: Cu cat rabzi mai umila acest proces cu atat mai scurt va fi! Dumnezeu sa ne dea tuturor puterea de a rabda incercarile vietii care vin oricum din mana Lui si care ne pregatesc , practic, pentru cer!! Merita!!

Lasă un răspuns

