Ce m-a provocat sa scriu cartea „Femeia care muta muntii”?!


DSC_3676In urma cu un an de zile am simtit calauzirea Lui Dumnezeu de a scrie o carte pentru femei in urma auzirii unei predici  in care fr. pastor Viorel Candrianu vorbea despre faptul ca „timpul oferit omenirii pe acest pamant este pe sfarsite” si ca „se apropie zorii”. Am acceptat provocarea cu teama, reverenta si nesiguranta dat fiind faptul ca era o lucrare facuta pentru slava lui Dumnezeu iar eu ma simteam nesigura si nevrednica. Dar Dumnezeu m-a calauzit mereu si mi-a dat gandurile potrivite in situatiile potrivite. Astfel, a luat nastere cartea intitulata intr-o maniera curajoasa  Femeia care muta muntii!

Eşti căsătorită şi dezamăgită să constaţi că alături de iubitul tău soţ nu trăieşti adevărata fericire şi împlinire, aşa cum ai crezut şi visat? Eşti femeie casnică iar monotonia, frustrările şi greutăţile vieţii de zi cu zi te aduc câteodată în pragul depresiei? Te simţi singură şi fără scop în viaţă? Te desconsideri mereu spunând că nu eşti în stare să faci nimic în lumea aceasta care să conteze?

Cartea Femeia care mută munţii te va ajuta să înţelegi de ce uneori soţul tău te răneşte, de ce însăşi femeile în care ai încredere te dezamăgesc, de ce statutul de mamă poate fi uneori presărat cu lacrimi sau de ce viaţa îţi poate părea uneori searbădă şi fără sens. Tu nu eşti doar o femeie neînsemnată din milioanele de femei din lume care se luptă cu viaţa. Nu ai fost creată doar să te căsătoreşti, să suferi din punct de vedere fizic (în special la naştere!) şi să îngrijeşti de bunul mers al vieţii de familie. Tu eşti o fiică a cerului creată cu un scop bine determinat. Doar îndeplinind acest scop divin şi minunat devii femeia puternică în Hristos care este o binecuvântare atât în propriul cămin, cât şi în biserică şi societate. Devii femeia care mută munţii, femeia activă, frumoasă şi fericită în Hristos!

Scriitoarea care mi-a scris prefata cartii este Ligia Seman, o femeie deosebita, autoare a unor carti exceptionale devenite bestseller-uri cum ar fi: Funiile dragostei, Tragedie si truimf, Domnind peste imprejurarile vietii etc. Va redau mai jos cateva scurte ganduri din prefata scrisa de dumneaei:

Femeia care mută munţii este titlul cel mai încurajator pentru femeia din ziua de astăzi. Autoarea observă cu o fineţe nobilă situaţia specială în care se găseşte vasul sensibil – femeia se confruntă cu numeroase probleme delicate, prezentate în paginile care urmează cu o mână sigură şi matură -, însă cartea aceasta nu se opreşte la o prezentare obiectivă a vieţii, cu toate punctele ei negative. Se pune pe tapet capacitatea femeii de a găsi soluţii la problemele ei, această calitate fiind rezultatul parteneriatului ei cu Dumnezeu. (Ligia Seman)

Cartea Femeia care muta muntii va fi lansata in curand. Ma rog ca Dumnezeu sa-mi dea izbanda si in aceasta privinta, sa se ingrijeasca si de partea materiala si sa faca ca aceasta carte sa fie, asa cum am intentionat, o incurajare pentru inima femeii care sufera ades in aceasta lume! Toata slava sa fie a Lui!

7 thoughts on “Ce m-a provocat sa scriu cartea „Femeia care muta muntii”?!

  1. chiar ma gandeam intr-o zi… ai atatea articole frumoase pe blogul tau, iar daca le-ai pune cap la cap ar iesi o interesanta si utila carte pentru femei…. Ai talent la scris, esti o binecuvantata!
    O s’o citesc si eu!!!:*:*:*

  2. O, felicitari! Am mai spus eu odata „Ce frumos scrii!”…. Abia astept sa citesc cartea! Apoi ma intorc pe site sa-ti spun cum a fost… :))

  3. In lutima perioada,Domnul imi arata femei disponibile pentru lucrare,femei care slujesc cu bucurie acolo unde este nevoie.Ma bucur ca si tu faci parte din aceasta „echipa”,punandu-ti vasul la indemana Lui!Domnul sa te intareasca si sa completeze nevoile! In munti sunt valorile care trebuiesc descoperite,deci se merita sa-i muti din loc! Multa binecuvantare!

  4. Azi am ajuns pe blogul tau pentru prima data.
    M-am bucurat sa citesc si sa vad ca mai apare o carte pentru femei.
    Ma bucur sa scriu si eu carti pentru femei.
    To God be the glory,
    ana
    anatatarandras.wordpress.com

Lasă un răspuns

