Cand copiii iti strica lucruri prin casa,ce faci?!Iata exemplul extraordinar al unei mame!!


Nu e deloc usor sa fii mama a  3 copii mici, toti cu varste sub 5 ani asa cum sunt ai mei. De multe ori gasesc in camera unde s-au jucat pereti gauriti sau scrisi cu culoare, mocheta colorata si ea, haine scoase din dulap, jucarii imprastiate si demontate peste tot, lenjeria de de pat aruncata pe jos, canapeaua desfacuta si montata pe post de cazemata:))),  pudra pentru bebe imprastiata pe jos…si lista poate continua:))Eu una ii mai las sa faca aceste pozne pentru ca astfel isi traiesc copilaria. Chiar daca imi mai strica anumite lucruri prin casa ma bucur de faptul ca sunt sanatosi si se pot juca!!Slava Domnului!! Lucrurile materiale pot fi inlocuite cu mare usurinta…pe cand lacrimile din ochii copilului care te ruga sa-l lasi sa se joace, desi au fost sterse de manuta lui de pe fata, vor ramane in sufletul lui nevinovat pentru totdeauna. Haideti sa daruim copiilor nostri cat mai multe amintiri frumoase! Haideti sa nu mai punem atat de mult pret pe parchetul lustruit si casa perfect pusa la punct!!Toate acestea vor arde intr-o zi, le vom pierde pe cand bucuria pe care au simtit-o copiii nostri va ramane pentru totdeauna!!

Ai tai copii ce pozne fac?!!!:) In materialul video de mai jos se poate vedea o casa distrusa, literalmente, de copii. Mi-a placut in mod deosebit reactia mamei!!Draga de ea, tot ce mai putea spune era: „O, Doamne!! O, Doamne!!!”

2 gânduri despre „Cand copiii iti strica lucruri prin casa,ce faci?!Iata exemplul extraordinar al unei mame!!

    1. Din ceea ce spune ea pe fundalul materialului am inteles ca a stat ceva mai mult timp in baie iar cand a iesit a asteptat-o dezastrul. Adevarul e ca eu nu ii las pe copiii mei prea mult timp nesupravegheati. II verific connstant pentru ca am patit-o:))

Lasă un răspuns

