Vasele murdare dovedesc faptul ca imi hranesc familia…


Vasele murdare dovedesc faptul ca imi hranesc familia…

Cosurile pline de gunoi dovedesc faptul ca fac curatenie dupa mizeria lasata de ei…

Parchetul murdar dovedeste faptul ca le permit copiilor mei sa se distreze…

Mormanele de haine spalate dovedesc faptul ca imi imbrac familia cu haine curate…

Baia murdara si plina de apa dovedeste faptul ca fac baie copiilor mei …

Asa ca, data viitoare cand intri in casa mea si gasesti dezordine , gandeste de doua ori inainte sa ma judeci!!

(Ganduri preluate de pe pagina de Facebook a Alinei Gigi Popa).

Lasă un răspuns

