Mi-e dor sa fiu…doar o copila…


Am ascultat recent o piesa pe care fiul meu David o indrageste foarte mult intitulata  „Vino iar, copilarie!”…si parca m-am regasit in acele versuri interpretate de o voce frumoasa, Eliza Pirosca. Parca mi-e dor si mie de acele vremuri ale copilariei cand totul era un joc…cand eu eram doar o copila…cand viata parea atat de frumoasa…de usoara…de lina…de simpla…Da! Mi-e dor sa fiu iar o copila…fara grijuri, framantari, esecuri, probleme…Mi-e dor de anii copilariei…si totusi…nu as da pentru nimic in lume clipele minunate pe care le petrec acum in familie alaturi de sot si copii, clipe care imi bucura inima atat de mult!!!

Sa lasam anii copilariei cu jocul ei nevinovat si sa ne bucuram mai mult acum de jocul vietii in care am intrat! Desi nu e intotdeauna usor…merita sa-l jucam! Bucuria de a fi femeie, sotie si mama e infinit mai mare si mai pretioasa decat bucuria de a fi doar o copila naiva, nevinovata, imatura si  nesigura!Sunteti de acord cu mine, mamelor?!!!Va e dor de anii copilariei?! In poza, eu sunt cea din stanga:)

Lasă un răspuns

