Cand da Dumnezeu, raman si spatii goale…


Venirea pe lume si implicit in familia noastra a Elisei a adus multa bucurie dar a creat si o tiny little problem: nu aveam loc in dulap unde  sa-i pun hainutele:( In dulapul cu doar 3 usi pe care il aveam in dormitor nu incapeau decat hainele mele si ale baietilor  si acelea doar  de sezon, bineinteles…asa ca printesa Elisa nu avea unde-si etala rochitele roz de matase sau pantofiorii negri de lac care imi placeau atat de mult! M-am aflat astfel in fata unei probleme pe care, desi pentru unele mame pare lipsita de importanta si continut, am adus-o inaintea lui Dumnezeu stiind ca atunci cand El raspunde unei cereri o face intr-un mod minunat si peste asteptari! Mi-a dovedit acest lucru de atatea ori asa ca am preferat sa-I spun Lui mica mea problema si nu sa incerc prin posibilitati omenesti rezolvarea ei.

Dupa aproape 2 saptamani in care hainutele Elisei au stat depozitate fie pe rafturile bibliotecii din birou fie prin pungutele de cadou in care le primea…a venit si vremea in care Dumnezeu a ales, din nou, sa ma surprinda. Sotul meu a cumparat in acea zi un dulap care se potrivea perfect dorintelor mele :era foarte spatios, avea 5 usi si se potrivea perfect cu culoarea vanilie a parchetului din dormitor si, pe deasupra, fusese cumparat si  cu 40% reducere:) Am inceput asadar, bucuroasa, asezarea tuturor hainutelor fetitei in spatiile mici, pregatite parca special pentru ea si ale mele si am tot pus…si am tot pus…si tot a mai ramas loc liber. Cand iti da Dumnezeu, iti raman si spatii goale!!!Cand iti da Dumnezeu, atunci binecuvantarea se revarsa peste tine!!Dupa o perioada, scurta de altfel, in care m-am chinuit cu spatiu insuficient pentru depozitarea hainelor…acum am spatiu in plus!!Eu zic ca acesta este harul lui Dumnezeu!!

P.S. Te confrunti cu o anumita problema la care nu gasesti rezolvare de ceva vreme? Adu-o inaintea lui Dumnezeu si ai incredere in raspunsul Lui pentru tine: va fi unul minunat!!Intotdeauna, raspunsul Lui la problemele omenirii a fost unul mult mai minunat si…perfect!

Lasă un răspuns

