Lista binecuvantarilor!


“Secretul fericirii este să-ţi aduni binecuvântările, în vreme ce alţii îşi numără necazurile”, spune William Penn.  Am pus în practică acest “secret al fericirii” de câteva ori şi a funcţionat de fiecare dată. M-am simţit mult mai binecuvântată decât consideram că eram, înainte de actul în sine. Te sfătuiesc să faci şi tu la fel. De prea multe ori ne lăsăm învinse de gândurile lui Satan care sunt pur negativiste. Nimic bun nu poate veni de al el, aşa că, ori de câte ori ai gânduri negative cu privire la viaţa ta, fugi de aceste gânduri cât de repede poţi: acolo e Satan şi îţi vrea doar răul. “Problemele, ca şi copiii, cresc dacă le hrăneşti” spunea Lady Holland. Problemele nu trebuie hrănite, pentru că devin mai mari decât sunt în realitate şi astfel, povara lor este mai grea de dus iar tu trebuie să o duci singură.

Iată mai jos un exemplu de “listă a binecuvântărilor” făcută de mine cu ani în urmă:

-sunt sănătoasă, eu şi întreaga mea familie,

-avem o casă a noastră, unde putem locui în linişte şi intimitate,

-avem bucate de pus pe masă,

-am privilegiul de a îngriji eu insămi de copii, oferindu-le astfel dragoste şi o bună educaţie,

-avem prieteni cu care putem împărtăşi bucuriile sau tristeţile vieţii,

-avem mâini, picioare, ochi, urechi, gust, miros,

-avem în biserică familii care ne oferă prietenii de valoare,

-soţul are un serviciu bun,

-nu sunt internată în spital, din diverse motive,

-am Biblia, cartea care îmi aduce cea mai mare bucurie,

-Dumnezeu ne-a dăruit o nouă zi binecuvântată,

-simt dragostea soţului şi grija lui pentru mine,

-jocurile cu copiii îmi aduc bucurii deosebite,

-nu trebuie să merg la serviciu pentru că sunt in concediu de creştere-îngrijire copil, aşa că îmi pot organiza timpul cum vreau, etc.

După ce ai realizat si tu insăţi această listă a binecuvântărilor şi ai conştientizat că eşti mult mai binecuvântată decât credeai, pune-te pe genunchi şi mulţumeşte-I lui Dumnezeu pentru tot harul de care ţi-a făcut parte şi roagă-L să te folosească spre slava Lui, atât cât El va considera cu cale, prin aceste binecuvântări. Binecuvântările tale pot fi binecuvântări şi pentru alţii!

 

Lasă un răspuns

