Când Dumnezeu îţi împlineşte dorinţa inimii – intamplare impresionanta!


Un caz deosebit despre care am aflat citind una din cărţile scrise de autoarea Elisabeth Mittelstadt, „Minuni ce misca inima„, ne prezintă povestea unei femei, Ilse Ammann-Gebhardt, care a primit cu lacrimi mari de bucurie răsplata de care Dumezeu i-a făcut parte pe acest pământ ca urmare  a unui act mic de iubire făcut de ea către cumnata ei, Marta, care se afla bolnavă. Îmi place mult această relatare pentru că ne vorbeşte despre felul minunat în care Dumnezeu răsplăteşte faptele noastre mici şi neînsemnate, împlinindu-ne chiar una din dorinţele noastre ascunse ale inimii.

„Marta fusese mult timp bolnavă şi încă nu se însănătoşise pe deplin. De aceea mă bucuram de două ori la gândul că-i puteam trimite acest pachet. Rând pe rând, am împachetat fiecare dar în parte.(…)În cele din urmă, în faţa mea au mai rămas şase prosoape de frotir. Trei de culoare roz şi trei albastre-culori distincte, pastelate cu o bordură de margarete. Mi-au plăcut încă de când le descoperisem în catalog, dar când le-am primit am constatat că sunt chiar mai frumoase decât mi le imaginasem. Le-am mângâiat cu mâna, am strâns unul la faţă-cât era de moale! Cred că ochii îmi scânteiau de bucurie la gândul că le voi trimite cumnatei mele.Nici măcar eu nu aveam prosoape atât de frumoase! După zece ani de căsnicie, majoritatea prosoapelor mele erau decolorate. Şi având trei copii, trebuia să ţin cont şi de preţ, nu numai de frumuseţe când cumpăram prosoape pentru noi.Am împachetat prosoapele cu grijă, am făcut pachetul iar a doua zi l-am expediat în Canada.”

Lunile au trecut iar eroina noastră, Ilse, lăsase în urmă evenimentul cu pricina, când, în mod miraculos, Dumnezeu îi aminteşte de faptul că nici un act de bunătate făcut în dreptul cuiva nu rămâne nerăsplătit. Era Ajunul Crăciunului iar ea, împreună cu întreaga familie îşi dăruiau cadouri de apreciere şi preţuire. Cel primit de la soacra ei i-a făcut inima să se oprească în loc:„Cadoul din partea soacrei mele era voluminos şi moale. L-am desfăcut curioasă. Cât de mare mi-a fost uimirea: în faţa mea se aflau şase prosoape, trei albastre şi trei roz. Da, erau prosoapele „mele” pe care le trimisesem în Canada! Cum se putea una ca asta? (…)Cum de îmi cumpărase exact aceste prosoape? Era ceva pur şi simplu inexplicabil!(…)Într-o zi, însă, mi-a trecut prin cap întrebarea dacă nu cumva în acea seară, când împachetam darurile pentru Canada, Tatăl meu ceresc m-a văzut cum mi-am îngropat cu dor faţa în prosoapele moi şi frumoase. Îi călăuzise El oare privirea soacrei mele în catalogul respectiv, şoptindu-i :”Cumpără-le, sunt cele potrivite!”-iar ea le-a cumpărat?Nu ştiu cum s-o fi întâmplat, dar pentru mine a rămas încă şi astăzi una din acele multe „mici minuni” ale vieţii şi o amintire deosebit de frumoasă şi dragă mie.”

Ce întâmplare! Veţi spune probabil că a fost o pură coincidenţă şi poate că aşa a fost…dar, de cealaltă parte, poate că astfel lucrează Dumnezeu:El ţine cont chiar şi de cele mai ascunse sau nebănuite dorinţe ale noastre şi ni le împlineşte, ca semn al răsplătirii Lui! Eu aleg a doua variantă şi cred că, într-adevăr, acesta este Dumnezeul nostru:unul Minunat care ne răsplăteşte cu bucurii de nedescris, chiar şi aici jos pe pământ!Pe lîngă acestea, binecuvântările pe care le vom primi în cer sunt şi vor fi cu mult mai minunate, peste puterea noastră de înţelegere!!

4 thoughts on “Când Dumnezeu îţi împlineşte dorinţa inimii – intamplare impresionanta!

      1. Am notat câteva titluri bibliografice din cartea ta🙂 Și nu sunt tare multe disponibile! Poate pe viitor…O să încerc și la librării creștine particulare,…asta când ajung în țară!🙂

Lasă un răspuns

