Ce este mai important: urmele de noroi sau picioruşele care le-au lăsat?


Sunt momente când eu nu sunt în familia în care m-a aşezat Dumnezeu, o mamă fericită. Mi-e greu să spun aceasta, dar aşa stau lucrurile. Descrierea care mi s-ar potrivi mai degrabă ar fi nefericită, extenuată, stresată, neîngăduitoare cu copiii şi mofturile lor, descurajată şi chiar mâhnită. Oare de ce nu pot fi mereu fericită, răbdătoare, bună, calmă, încrezătoare în viitor ş.a.m.d.? De ce uneori, în loc să mă concentrez pe lucrurile pozitive din viaţa mea, mă axez pe cele negative?Da!!E într-adevăr foarte greu cu copiii, dar în acelaşi timp, foarte frumos! Să fii mamă este cea mai onorabilă “slujbă” din lume!Îţi ocupă tot timpul şi te sleieşte de puteri, dar îţi oferă şi cele mai deosebite momente!Gigi Graham Tchividjian se întreba în cartea “Anotimpurile Inimii” :

“Ce este mai important: urmele de noroi sau picioruşele care le-au lăsat? “

Eu aleg totuşi picioruşele!!! Trebuie să admitem că uneori, pentru mame, casa aranjată şi parchetul lustruit au devenit prea importante!!

Dumnezeu Însuşi ne spune :

”Adevărat va spun că, ori de câte ori aţi făcut aceste lucruri unuia dintre aceşti foarte neînsemnaţi fraţi ai Mei,Mie mi le-aţi făcut!!” (Matei 25:40).

…şi cred că se referă şi la noi, mamele. Noi slujim atât de mult în familiile noastre încât ades cădem extenuate seara pentru ca a doua zi să o luăm de la capăt şi parcă ni se pare totul fără sens câteodată. Dar Dumnezeu ne spune că atunci când slujim în familiile noastre, slujim de fapt lui Dumnezeu!Ce mare încurajare să ştim că atunci când facem toate aceste lucruri neînsemnate cum ar fi spălatul vaselor, pregătirea mesei sau lustruirea parchetului, Îl slujim de fapt pe Dumnezeu care ne răsplăteşte cu atât de multe binecuvântări!Îmi planific să mă bucur de copiii mei mai mult şi să reduc nivelul aşteptărilor mele cu privire la ei sau la viaţă. Vreau să ofer copiilor mei cât mai multe amintiri plăcute!

One thought on “Ce este mai important: urmele de noroi sau picioruşele care le-au lăsat?

  1. mare adevar ai spus, mamico…. si crede-ma ca nu esti singura care te confrunti cu aceste ganduri, dar este mare incurajare pentru unele sa vedem ca nu e ceva in neregula cu noi si ca si alte mamici mai au asemenea ganduri… Dumnezeu sa te intareasca si sa te ajute sa te simti o femeie, sotie si mama implinita…. pupuci

Lasă un răspuns

