Pe urmele Mantuitorului in Tara Sfanta!

Intotdeauna am visat sa pasesc pe pamantul sfant al poporului Israel, poporul ales de Dumnezeu. Ar fi o experienta extraordinarasa merg prin locurile pe unde a pasit Insusi Mantuitorul Isus, in Gradina Ghetismani unde El s-a rugat iar sudoarea I s-a preschimbat in lacrimi de sange, la Golgota, locul sfant al suferintelor!

Oxentia Turism ne propune sa pasim pe urmele Mantuitorului punandu-ne la dipozitie, in perioada acestei veri, un pachet de oferte deosebit!

Iata locatiile pe care le vom putea vizita: Ziua 2:Dimineata pe malul Marii Galileii. Turul incepe la Capernaum, vizitand ruinele vechii Sinagogi unde Domnul nostru Isus Hristos a predicat si a dat invatatura pe Muntele Fericirilor, cunoscu-ta Predica de pe munte. Se merge la Tabgha, unde a avut loc miracolul inmultirii painii si pestilor, apoi la Biserica lui Petru si la locul pescuirii miraculoase. Aici avem posibilitate sa mancam asa spusul peste prins de Apostolul Petru (optional 15USD pe persoana). Calatorie cu barca pe Marea Galilei asa cum era pe vremea Domnului Isus Hristos. Dupa pranz vizita la raul Iordan si la locul de botez.
Ziua : Dimineata pe muntii Galileii spre Cana din Galilea, locul unde Domnului nostru Isus Hristos a facut prima minune. Nazareth – locul unde Isus a petrecut copilaria si adolescenta.  Vizitam biserica Buna Vestire si atelierul de tamplarie al lui  Iosif. Continuam cu vizita la Satul Nazareth – Pe urmele Domnului Isus Hristos la propriul. O ferma autentica cu oameni si case ca in primul secol care te introduc in atmosfera de atunci, un loc reprezentativ asemenea perioadei copilariei Domnului Isus Hristos. Vizita la Muntele Tabor, locul unde a avut loc Schimbarea la fata.
Ziua 4: Plecarea din Tiberias prin Valea Iordanului la Ierihoncel mai vechi oras din lume, vizitam dudul lui Zacheu si Qumran. Vizita la Marea Moarta, cu posibila baie in apa sarata. Se urca spre Jerusalem prin desertul Iudeii, pe la hanul Bunului Samaritean.Intrarea triumfala in Ierusalim prin portile Vechii Cetati. Vizitam celebra cetate Masada ( optional ),Monument UNESCO 2001) construita de  Regele Irod. Masada este situata in pustiul Regatului Iuda, pe malul vestic al Marii Moarte, ce dateaza din sec. I i.C. Marea Moarta are cea mai scazuta altitudine (cel mai de jos loc) de pe Pamant: 400 m sub nivelul marii, este cea mai mai sarata mare/lac de pe pamant, cu cele mai bogate saruri minerale. Vizitam Marea Moarta, cu posibila baie in apa sarata. Pauza pentru cumparaturi de cosmetice cu un continut unic bogat in mineraleIntrarea triumfala in Jerusalem prin portile vechi ale Vechii Cetati.
Ziua 5: Pelerinajul la Ierusalim incepe urcand pe Muntele Scopus spre Muntele Maslinilor pana la locul Inaltarii, unde vizitam Grota Pater Noster (Tatal Nostru) si cea mai frumoasa vedere panoramica a orasului Ierusalim. Coboram pana la Gradina Ghetsimani, Biserica Agoniei, Grota Tradarii si mormantul Mariei. Plecarea spre Bethlehem, locul de nastere al Domnului nostru Isus Hristos. Vizita la Biserica Nativitatii, grota Sfantul Jerome si capela Sfanta Ecaterina. Dupa vizitam campul Pastorilor si Mamre (stejarii lui Mamre), unde cei 3 ingeri l-au vizitat pe Avraam.
Ziua 6: Dimineata vizitarea Muntelei Sion, a foisorul unde a avut loc “Cina cea de taina”, mormantul regelui David si manastirea Dormition. Continuam cu Zidul Plangerii , unde avem posibilitatea de merge prin tunelul Zidului Plangerii (optional) care este parte din vechiul Templu si urcam muntele Templului la West, vizitarea noului oras. Vizita la Muzeul Holocaustului si Parlamentul Israelian ( Knesset ) pentru a vizita Menorah. Dupa continuam cu Muzeul Cartii (optional), unde vom vedea ramasitele din manuscrisele gasite: „Cartea lui Isaia” si Legile lui Moise .
Ziua 7: Dimineata turul Ierusalimului se incheie cu vizita la scaldatoarea Bethesda, intrand prin Poarta Oilor, biserica Sfanta Ana, Capela biciuirii si parcurgerea pe jos a Viei Dolorosa cu cele 14 staţii în care s-a oprit Domnul nostru Isus Hristos pe Drumul Crucii, pînă la Golgota si Biserica Sfantului Mormant.
Mai multe detalii pe http://www.oxentiatourism.com