Din frustarile unei femei evlavioase…


Credeati ca femeile evlavioase nu au frustrari?? Aflati ca va inselati si am sa va dovedesc acest lucru prezentandu-va una din frustrarile unei femei deosebite, Gigi Graham Tchividjian, fiica cunoscutului predicator Billi Graham, care a avut taria de a scrie despre aceste frustrari intr-un mod deschis in cartea „Anotimpurile Inimii”. Iata cum isi incepe prezentarea:” Eram obosita si imi era tare greu sa-mi retin lacrimile de frustrare si descurajare.” V-ati regasit deja, nu-i asa mamelor??! ” Stand intinsa pe pat, m-am gandit la ziua care tocmai a trecut.Oare ce realizasem in timpul acestei lungi zile? Am facut curatenie in casa, am spalat si calcat o multime de haine, am sters ferestrele care au fost imediat mazgalite cu amprente lipicioase, am dus copiii la scoala, am facut cumparaturi, am pregatit cina, am curatat din nou bucataria, am aranjat pernele copiilor, am pus ceasul sa sune. Si oare ce va trebui sa fac maine? Tot cam aceleasi lucruri.

M-am gandit cat de ...monotone sunt vietile noastre. Stand in intuneric si luptandu-ma cu lacrimile, mi-am dat seama ca (inca o data) eram in pericolul de-a ma lasa doborata si infranta de cotidian. O, Doamne, m-am rugat, invata-ma din nou sa privesc indatoririle si responsabilitatile mele din perspectiva Ta. Si tarziu, in intunericul noptii, El m-a invatat exact acest lucru. Intr-un mod tacut, Domnul mi-a amintit ca slujirea este, de fapt, cea mai inalta chemare. Ca El Insusi a venit sa slujeasca, nu sa fie slujit. El a spus cu mare solemnitate: „Adevarat va spun ca, ori de cate ori ati facut acest lucru unuia dintre acesti neinsemnati…Mie mi le-ati facut” ( Matei 25:40).Asta nu inseamna oare ca atunci cand slujim in familiile noastre, de fapt, urmam chemarea si exemplul Lui? In liniste, mi-am dat Lui ca o jertfa toate treburile de zi cu zi si toate responsabilitatile mele. Aceste indatoriri de fiecare zi pot deveni un prilej de lauda si inchinare. Am adormit, dornica sa incep maine sa fac acest lucru!”

Lasă un răspuns

