Amintiri dragi din radio…


Am ascultat in aceasta dimineata una din melodiile mele preferate si am zambit cand mi-am adus aminte de un moment din radio. Cel mai bine imi incep diminetile ascultand muzica care Ii aduce glorie lui Dumnezeu, continuand apoi la ora 10 cu citirea Bibliei si rugaciunea de dimineata!!Una din piesele audiate astazi a fost „Pune-ma ca o Pecete” interpretata de Fratii Sfara. Imi place mult aceasta melodie pentru ca gandurile ei imi vorbesc atat de clar despre dragostea lui Dumnezeu pentru mine si despre faptul ca, orice s-ar intampla, oricat de mult as gresi, El ma va iubi vesnic si voi ramane mereu una din fiicele Lui preaiubite!!Ce mesaj extraordinar, bine de auzit chiar de la primele ore ale diminetii, nu-i asa??!!

Sa va spun insa despre ce moment petrecut in radio mi-am adus aminte si am zambit. In munca noastra la radio, pe langa emisiunile pe care trebuia sa le realizam saptamanal, adica cel putin 4 la numar, trebuia sa facem si emisie. In ce consta asta?Trebuia sa fim, de 2 ori pe saptamana, responsabili cu grila programelor ce urmau sa intre in acele 2 zile…sa punem muzica pe post..sa intram in direct pentru a saluta ascultatorii, pentru a expune anumite ganduri de meditatie sufleteasca, pentru a prezenta sumarul..si altele. Atat  de mult imi placea aceasta melodie a Fr. Sfara incat o puneam pe post aproape de fiecare data cand eram la emisie. Intr-o zi, una din remarcile Roxanei a fost: „iar e Dana la emisie!!!:, desi nu stia acest lucru si nici nu era acolo de fata, in studio. Mi-a spus asta mai tarziu in acea zi si am intrebat-o cum si-a dat seama de acest lucru fara sa ma fi auzit vorbind ..ci doar ascultand muzica pusa. Mi-a spus ca si-a dat seama dupa piesa care se auzea atunci pe post, adica „Pune-ma ca o pecete”!!Ea a observat ca puneam foarte des aceasta piesa:)Am zambit amandoua…nu ma asteptasem ca cineva sa observe acest lucru!!

Va mai trece un timp pana voi reincepe munca la radio si asta datorita faptului ca sunt insarcinata in luna a4a cu al3lea copil si dupa nastere, voi ramane acasa ca sa il ingrijesc. ..dar astept cu nerabdare.!!!

Nota: In poza ma puteti vedea in una din zilele in care eram la emisie!!:)

Un gând despre „Amintiri dragi din radio…

  1. O,da! Intr-adevar, minunata melodie! Si ce mesaj sublim: „Eu am slujitori in ceruri/Care te pazesc/Nu te teme de nimic/Eu te izbavesc”. O zi inceputa cu asemenea promisiune nu poate fi decat binecuvantare pentru suflet….

Lasă un răspuns

