Apel la rugaciune pentru apropiere de Dumnezeu!!


Dragi mamici si sotii, va scriu acest articol pentru ca nu vreau sa faceti aceeasi greseala pe care eu am facut-o un anumit timp si care, cred, o faceti si voi, intr-o masura mai mica sau mai mare. NU incepeti nici o zi fara Dumnezeu!!Acea zi va fi sortita esecului, intr-o masura mai mica sau mai mare. Va garantez!!. Am experimentat pe pielea mea si am fost dezamagita de mine in primul rand, pentru felul in care m-am comportat, fie cu copiii, fie cu sotul, fie cu altii…de viata, considerand in anumite momente ca e prea dura si ca mi-a inselat asteptarile prea mult si chiar de Dumnezeu, credeam eu, considerand ca m-a uitat sau ca e nedrept cu mine pentru ca ma pune sa indur atatea!!Am gresit, atat e tot ce pot sa va spun.

S-a nascut astfel o dorinta mai mare dupa Dumnezeu, dupa cunoasterea si intelegerea planului Lui pentru viata mea!!Am hotarat, impreuna cu o prietena draga, Corina, care si ea Il cauta pe Dumnezeu mai mult, convinsa fiind ca fara El intreaga viata e un esec, sa punem deoparte, in fiecare zi, o ora de rugaciune!!Vi se pare mult??!!E un timp impartit in doua etape…astfel, in fiecare dimineata la ora 10 citim din Biblie si ne rugam timp de 30min., iar seara, la ora 20, inca 30min. Citim din Sf. Scriptura si ne rugam pentru anumite cauze: intelepciune in educarea copiilor, supunere adevarata fata de sotii nostri, intelegere mai clara a Scripturii si planului lui Dumnezeu pentru vietile noastre, sanatate, protejare de cel rau, atat pentru noi cat si familiile noastre, bunatate si dragoste in relatiile cu cei din jur, zidire sufleteasca,sanatate si mangaiere pentru anumiti oameni speciali:Maura Pascaru din Hantesti, Eufrosina Dumitrescu din Radauti, Melania si Petrisor din Plopeni, Fam. Popovici din Suceava,surorile oarbe Kelsch din Radauti …si altele.

Va invitam sa va alaturati noua in rugaciune si studiere a Cuvantului lui Dumnezeu!!!Acest timp este, de fapt, singurul timp pe care cerul il pune la socoteala!! Simt ca este mare nevoie de rugaciune in familiile crestine. Din ce in ce mai multe familii se pierd in certuri, neintelegeri si dezbinari!!Este timpul ca noi, femeile, sa ne ridicam si sa purtam in rugaciune familiile noastre!!Este timpul sa facem o schimbare in atitudinile si vietile noastre atat de goale si searbede uneori!!Mai poate rugaciunea schimba ceva???Rugaciunea poate schimba totul in viata ta!!!Rugaciune si apropierea de Dumnezeu iti pot aduce fericirea dupa care tanjesti atat de mult!!!!Roaga-te impreuna cu noi!!!Dumnezeu iti va rasplati dorinta de a Te apropia de El si viata ta va fi mult mai binecuvantata!!!

Nota: Stim ca ziua unei mame este foarte ocupata. Nu e nici o problema daca vei intarzia odata cu 5-10min. Recupereaza acest timp. Important este sa il ai, chiar daca si mai tarziu!!Dumnezeu sa ne ajute sa fim tari in hotararea noastra!!

2 gânduri despre „Apel la rugaciune pentru apropiere de Dumnezeu!!

  1. imi amintesc ca peste cateva luni se implinesc 3 ani de cand am simtit dezamagirea mare despre care vorbesti la inceputul articolului…esecul zilelor incepute si de multe ori sfarsite fara timp special de partasie…fiind prea preocupata de treburile casnice si de ingrijirea copiilor…si prin aceasta, Dumnezeu m-a determinat sa imi schimb prioritatile si sa-mi dau seama, cu toate ca stiam…, ca fara El, nu fac nimic…atunci Duhul lui Dumnezeu mi-a pus acelasi indemn in inima, pe care l-ai primit si tu:)
    ma bucur mult ca nu sunt singura mama care lupta pt timpul de partasie si doresc ca impreuna, oricat de greu ne-ar fi uneori, sa invingem impreuna cu Dumnezeu care ne da putere chiar si cand suntem „la pamant”.
    Dumnezeu sa te binecuvanteze!

Lasă un răspuns

