Ganduri despre casnicia mea la…Click pe fericire!!


Am fost intrebata de Mirela Bejenariu in cadrul emisiunii „Click pe Fericire” difuzata in fiecare marti la ora 21,  „de ce cred ca ma bucur acum de o casnicie fericita, ce a contat pentru ca lucrurile sa stea astfel pentru mine.” I-am raspuns ca intr-adevar, ma bucur acum de o casnicie fericita, dar acesta nu este meritul meu sau al lui Mitica, ci al lui Dumnezeu!! Cred insa ca au fost cateva lucruri pe care le-am facut si care au contat, intr-o masura mai mica sau mai mare. In primul rand, a contat  faptul ca L-am implicat pe Dumnezeu in alegerea partenerului de casatorie. Am inteles ca e foarte complicat sa fac aceasta alegere singura, care e pentru toata viata, care iti schimba viata complet si iremediabil si m-am rugat lui Dumnezeu sa faca El alegerea pentru mine, sa-mi calauzeasca pasii inspre persoana potrivita. Asadar tinerilor, stiu ca e frumos sa va castigati partenerele cu flori, atentii, cadouri-insa e mult mai important sa le castigati intai pe genunchi, inaintea lui Dumnezeu!!

A contat apoi faptul ca mi-am pastrat curatia fizica si sentimentala. Nu mi-am permis sa trec din relatie in relatie, sa iau usor acest aspect al vietii ci „am asteptat in tacere ajutorul Domnului”. A urmat astfel o perioada de singuratate care a debutat la varsta de 17 ani si a continuat pana la 22 de ani cand l-am cunoscut pe Mitica, chiar la radio unde am fost colegi. Am vrut ca El sa-mi lipeasca inima de alesul Lui pentru mine si nu de alesul meu pentru mine. Eu poate sau cu siguranta as fi gresit. El insa nu greseste niciodata! Asadar fetelor, „Pastrati-va pe frunte diadema puritatii”!!Dumnezeu rasplateste credinciosia inainte de casatorie!!

Si un ultim gand la aceasta intrebare…Cred ca a contat faptul ca nu am pus pret pe valorile lumii- avere, frumustete, faima-ci mai degraba, am cautat un suflet nobil, un om care sa-L iubeasca pe Dumnezeu cu adevarat si impreuna cu care sa pot eu insami sa invat sa-L iubesc mai mult pe Dumnezeu!!!

Mirela Bejenariu, colega mea de la Radio Vocea Evangheliei si realizatoarea emisunii „Click pe Fericire”, impreuna cu Florin Milici, m-a rugat apoi sa dau cateva sugestii tinerilor care urmeaza sa faca acest pas. I-am sfatuit sa-L implice pe Dumnezeu in alegerea partenerul de casatorie, sa nu caute valorile lumii si sa nu se grabeasca. „Dumnezeu face fiecare lucru frumos la vremea lui!!!”La vremea potrivita El va lucra intr-un mod minunat si pentru voi, dragi tineri!!Fiti binecuvantati!!

Lasă un răspuns

