Viata tragica a femeii musulmance…


Cat de haruite suntem noi, femeile din Romania si nu numai, comparativ cu cele din tarile islamine!!Oare ne dam seama???Realizam adevarul tragic ca in vreme ce noi ne plangem de lucruri de nimic cum ca  sotul a facut o remarca nepotrivita cu privire la mancarea gatita sau ca nu ne-a dat suficienta atentie sau ca nu ne mai scoate la restaurant  sau ca nu ne ajuta la treburile casei etc, in tarile islamice exista femei care se plang de fapte de-a dreptul groaznice cum ar fi ca sunt batute crunt si violate daca nu au gatit mancarea cum trebuie sau ca sotii lor au voie sa mai aiba si alte casatorii permanente si sa traiasca si cu alte  femei iar toata treaba sa fie  legala sau ca sunt omorate de fratii lor daca refuza sa se casatoreasca cu cineva anume ori  daca savarsesc crima de a fi violate..sau ca, pentru cea mai mica ofensa adusa sotului acesta are voie sa le toarne acid pe fata si sa le distruga chipul ba chiar sa le omoare???  Ce vieti groaznice traiesc unele femei ca mine si ca tine!!!!In materialul video postat mai sus pot fi vazute zeci de femei a caror soti le-au turnat acid pe fata pentru ca nu au fost suficient de supuse. Si cand ma gandesc ca la noi, femeile crestine, supunerea fata de sot inseamna ceva atat de usor, de frumos chiar!!In cartea „Casnicia cere mai mult decat dragoste” Jack si Carole Mayhall vorbesc despre maretele avantaje ale supunerii sotiei in casnicie. Am citit aceasta carte inainte de casatorie si am descoperit frumusetea de a fi o sotie supusa!!!O recomand tuturor femeilor care vor sa implineasca porunca lui Dumnezeu si care vor sa se bucure de anumite avantaje nabanuite ale supunerii fata de sot!!

10 gânduri despre „Viata tragica a femeii musulmance…

  1. M-au impresionat foarte mult imaginile din filmuletul acesta.Si cand ma gandesc ca unele dintre noi nu suntem multumite de felul cum aratam si am vrea ochii albastri sau parul cret sau un nas mai mic…si aceste femei au invatat sa traiasca asa fara sa se planga.Sa ne rugam pentru ele si noi sa ne cerem iertare pentru egoismul nostru.Felicitari Dana pentru subiectele abordate!

  2. Buna,
    Am avut si eu aceasta carte(„Casnicia cere mai mult decat dragoste”), dar nu o mai am. Am tot cautat-o ca sa o comand, dar nu am gasit-o.
    Stii de unde as putea sa o comand?

    1. Buna, Lavinia!Din pacate nu stiu unde ai putea sa o gasesti. Eu am citit-o de foarte mult timp si nu o mai am. Ai incercat la librariile Agape sau Micul Betleem? Eu cred ca acolo o gasesti. Iti doresc succes! O zi binecuvantata!

  3. Nu imi vine sa cred ca este asa de real….si cred ca ar trebui sa fim mult mai multumite de felul in care aratam si de oamenii care ne iubesc asa de mult si anume familia noastra…

  4. Trist…din pacate nu prea avem ce face:( am nimerit aici dupa ce tocmai m-am uitat la the stoning of soraya m si sunt f revoltata pe acest islam si credeti-ma ca nu sunt rasista.daca incerci sa le zici ceva in legatura cu inegalitatea dintre femei si barbati la ei te iau cu „islamul nu este asa”,dar eu stau si ma intreb oare cum este atunci??pe urma iti argumenteaza zicand ca si la noi in crestinism sunt barbati care fac asta.da,e adevarat dar diferenta este ca ei sunt pedepsiti,legal nimeni nu are dreptul sa iti ia viata,sa te bAtA cu pietre sau mai stiu eu ce.imi inspira mila saracele imbrobodite pana la ochi,uneori inclusiv ochii.atunci ele zic ca decat ca noi,destrabalate mai bine ca ele.ok,nu sunt nici eu de acord ca trebuie sa umbli goala afara dar sa nu exageram incat sa ne acoperim de tot.ce sa mai…e mult de discutat pe tema asta

    1. Ai dreptate Maya in tot ceee ce spui!Si mie mi se pare ingrozitor si inadmisibil faptul ca religia lor le permite sotilor sa-si trateze sotiile ca pe niste proprietati si, daca au chef, pot chiar sa le ucida!!!E revoltator!!!!Fii binecuvantata Maya! Te mai astept pe blog daca vei mai avea placerea:)

      1. Doamna Daniela,va rog a-mi permite sa va contrazic,religia islamica nicidecum nu permite maltratarea femeilor,cei care fac acest lucru sunt debili mintal.In Coran,Dumnezeu spune ca un barbat sa-nu isi atinga sotia,daca aceasta nu il asculta sa nu mai vorbeasca cu ea sau sa-i spuna parintilor ei dar nicidecum sa o bata sau sa o desfigureze.Credeti-ma ca am facut destule cercetari privind maltaratarea femeilor in islam iar acest lucru nu este aprobat de Coran.Am citit Coranul si l-am analizat de foarte multe ori si nu am gasit niciun citat care sa permita asa ceva.In Coran sotului i se cere sa se poarta frumos cu sotia lui si mai este stipulat un lucru.Femeile pot alege cu cine sa se casatoreasca si daca nu doresc o casatorie cu un anumit barbat o pot refuza.Atat am avut de spus,va rog sa nu va suparati pe mine.

      2. Draga Theodora, eu nu am spus in articol ca religia islamica permite maltratrea femeilor, ci am prezentat un caz in care o femeie a fost maltratata. Nu generaliza!!!Fii binecuvantata in tot ceea ce faci!

  5. Voi reveni(deja am facut-o :d ).ar fi mult mai interesant sa participe la discutie si femei sau barbati musulmani.tot citind cateva forumuri am observat un raspuns tipic al lor atunci cand cineva le facea referire la religie.toate femeile zic:”daca nu ai citit coranul nu cred ca stii ce inseamna si cat de minunat este sa fii musulman!” bine bine,pana aici nimic de zis asa ca am inceput sa citesc cate ceva despre coran si nu mica mi-a fost mirarea cand am vazut ce scrie acolo.cand o persoana incerca sa ii zica unei musulmane ca coranul instiga la violenta stiti ce raspundea doamna??? Ca „daca nu stii limba araba degeaba,nimeni nu poate interpreta asa cum trebuie coranul”. Si eu iar zic pai,bine bine dar daca voi tot ziceti de allah si deh,vi s-ar parea normal sa creada si sa vada si oamenii adevarul cum ar putea sa o faca daca nu stiu araba si sa fim seriosi e cam greu sa te apuci sa o inveti tinand cont ca fiecare din noi are ori un job,ori studiaza,ori are copii etc…iar m-am lungit :))) o seara buna si multumesc de primire 🙂

Lasă un răspuns

