Departe de lumea dezlantuita..


Nu fac referire la cunoscutul roman „Departe de lumea dezlantuita” scris de Thomas Hardy ci mai degraba la dorinta mea si a fiecarui muritor de avea cateodata un moment de liniste si pace departe fiind de acesta lume dezlantuita si impinsa inspre pacat. Imi doresc sa fug cateodata de oameni si pacatele lor, de parlamentarii si conducatorii tarii noastre care decid legi parca doar impotriva noastra, de toate crimele, accidentele, ura, moartea, catastrofele naturale care exista la tot pasul. Oare cum poate Dumnezeu privi atata pacat, m-am intrebat ades. In aceasta secunda, de exemplu, un numar mare de oameni mor :fie sunt ucisi de altii, fie sunt torturati, fie sunt implicati intr-un accident. In fiecare secunda cineva moare. In aceasta secunda o persoana este torturata in mod barbar si apoi ucisa. Cum poate Dumnezeu privi aceasta suferinta?? Ceea ce se intampla in lumea aceasta este groaznic, peste puterile mele de intelegere. De aceea imi doresc cateodata un loc retras, izolat, plin de liniste in care sa ma pot bucura doar de natura superba creata de Dumnezeu si sa stau in partasie cu El. Tu nu-ti doresti un astfel de loc??

Cred ca l-am gasit!!!In aceste poze se poate vedea casa perfecta din acest punct de vedere!!! E casa cea ma izolata din lume!!Aceasta frumoasa casa se afla in Norvegia si este complet izolata de continent. Nimic neobisnuit pana acum, nu e ca si cum nu ar fi construit nimeni case pe insule inainte, dar aceasta practic se intinde pe toata suprafata petecului de pamant. Aici ai parte de toata libertatea din lume! !Mi-ar placea sa am la dispozitie cheile acestei case macar pentru o saptamana!!!Departe as fi atunci de lumea dezlantuita…si tot ce ar mai conta ar fi doar Eu si Dumnezeu!!!Un vis prea frumos si perfect ca sa poata deveni realitate, nu??Dar, cine stie???Poate Dumnezeu ma va trimite intr-o zi in Norvegia!!:)Cu siguranta voi cauta aceasta casa!!

 

Lasă un răspuns

