Pe ce ne cladim fericirea??


Am avut harul si placerea sa particip la conferinta organizata de sora Adriana Cosman si ii multumesc lui Dumnezeu pentru aceasta oportunitate de a creste in cunoasterea voii Lui cu privire la ceea ce sunt, femeie. A fost o conferinta care mi-a bucurat inima atat prin mesajul revelator prezentat de sora Cosman cat si prin multitudinea de surori cu care m-am intalnit acolo.

„Pe ce ne cladim fericirea?” a fost una din tematicile conferintei si mi-a atins inima in mod deosebit. De ce?? Pentru ca …desi ma straduiam din rasputeri sa fiu mereu multumita si fericita cu viata mea, cu ceea ce Dumnezeu mi-a daruit,nu reuseam intotdeauna. Aveam uneori sentimente de nemultumire, cartire,  dezamagire…si asta nu era bine deloc!!Asa o stare nu putea fi sub nici o forma dupa voia lui Dumnezeu. Asa ca m-am dus la conferinta cu sufletul flamand dupa un cuvant din partea Domnului si l-am primit!! Ce mare har!!!

Esti pe atat de fericita pe cat de aproape esti de Dumnezeu!!Asta am invatat acolo. Cu cat esti mai aproape de Dumnezeu, de rugaciune, de Cuvantul Lui cu atat esti mai fericita in aceasta lume searbada si goala. El este singurul care iti poate darui fericirea!!Fericirea nu se afla niciodata „mai incolo”…adica peste cateva luni cand vei pleca in acel concediu de odihna intr-un loc superb, sau cand iti vei termina de pus casa la punct, sau cand copiii vor creste mai mari, sau cand vei fi sanatoasa tun, sau cand te vei casatori…Nu!!!Fericirea este aici si acum!! Atitudinea ta gresita face insa ca aceasta fericire sa fie umbrita. Nu mai astepta nimic sa ti se intample ca sa fii fericita…Doar fii fericita!!! Pentru ca esti fericita, ai motive sa fii fericita..trebuia doar sa le descoperi.Astazi, alege sa fii fericita!!!

P.S:Un bonus primit la aceasta conferinta au fost prajiturile delicioase si cartile puse in vanzare!!

Lasă un răspuns

