Sa crezi si sa nu vezi..


O veche vorba folosita in popor spunea „sa vezi si sa nu crezi!!”…referindu-se la momentul in care cineva are in fata ochilor un lucru nemaipomenit, un loc sau un fapt care pare o adevarata minune, il vede, dar nu-i vine a crede ca e aievea. Nu despre acest moment vreau eu sa scriu azi ci, mai degarba,  despre o inversare de cuvinte care ar suna cam asa:”sa crezi si sa nu vezi!!” si care este traita in fiecare zi de aproape fiecare crestin in parte. Sa ma explic.

Viata traita pe acest pamant presupune o multitudine de asteptari: asteptam sa devenim tineri atunci cand suntem doar niste copii, asteptam sa ne casatorim atunci cand orele petrecute cu persoana iubita par ca zboara, asteptam sa-i revedem pe cei atat de dragi care au plecat la Domnul, asteptam sa creasca copiii ca sa ne putem intoarce la serviciu etc. Viata insasi este o lunga asteptare..de a ne intalni cu Domnul Isus. Exista insa oameni, aici pe pamant, care asteapta poate de ani de zile ca Dumnezeu sa-si implineasa promisiunea spusa in dreptul lor sau o lucrare si care au obosit, pe buna dreptate. Ce le-as putea spune?? Nu va pierdeti speranta!! Chiar daca interzie, Dumnezeu va lucra. Va proceda asa cum gasim scris in Biblie ca a facut: dupa indelungati ani de suferinta cu privire la un anumit personaj sau popor „Dumnezeu si-a adus aminte”. Nu-i asa ca ai spus de multe ori ca Dumnezeu te-a uitat?? Si eu am spus-o. Ca oameni, suntem ades foarte slabi dar Dumnezeu vrea mai mult de la noi si El ne poate ajuta sa crestem in credinta. El ne poate darui mai multa credinta. Trebuie sa I-o cerem pe genunchi.

Sa crezi si sa nu vezi…aici salasluieste adevarata credinta!!Sa crezi, chiar daca inca nu se intampla nimic in dreptul tau. Sa crezi ca Dumnezeu „isi va aduce aminte de tine intr-o zi”!!Si ce minunata va fi acea zi!!!Cata fericire iti va incununa capul.Nu am cuvine sa-ti descriu aceasta stare de fericire dar te provoc sa o anticipezi si sa te hotarasti, din nou, sa nu-ti mai pierzi credinta. Dumnezeu rasplateste credinta nu necredinta. Crede..si asteapta..iar El va lucra, curand. Merita sa astepti!!

Pe sotul meu l-am asteptat 6 ani de zile, timp in care m-am rugat pentru el desi nu il cunoasteam si am refuzat orice relatie care nu parea ca e adusa de Dumnezeu in viata mea. Astfel am terminat liceul, nu s-a intamplat nimic..am terminat si 4 ani de facultate inconjurata fiind de zeci de fete logodite si super- fericite dar in dreptul meu tot nu s-a intamplat nimic..apoi am plecat din Oradea si m-am angajat la radio si speranta parea ca m-a parasit. Simteam ca Dumnezeu m-a uitat, ca am crezut intr-o naluca, ca Dumnezeu nu pregateste „sot” pentru nici o fata…dar m-am inselat. In acea zi, mi s-a prezentat un nou coleg…care a devenit, in timp, cel mai iubit coleg!!! Astfel lucreaza Dumnezeu!!El intervine atunci cand speranta pare ca s-a naruit. Crede in continuare, roaga-te…iar El va lucra in dreptul tau, oricare ti-ar fi cererea. Nu uita: Dumnezeu rasplateste credinta, nu necredinta. Lupta-te sa ai credinta!!!

3 gânduri despre „Sa crezi si sa nu vezi..

Lasă un răspuns

