I love Speranta si prietenii..


In ultima vreme, ascult foarte des piesele de pe dvd-urile 5 si 6 realizate de Speranta si Prietenii si imi plac enorm!!Ceea ce au realizat ei este deosebit!!Atatea voci frumoase cantand impreuna cantari vechi , de suflet!!Am avut bucuria sa cant impreuna cu ei  la o seara de evanghelizare organizata la Casa de Cultura din Suceava si va marturisesc ca a fost o experienta extraordinara!!Cu adevarat am avut partasie in Hristos!!Astept cu nerabdare sa cant din nou cu ei, atunci cand Dumnezeu va mai randui!!!Pana atunci, le ascult piesele cu mare drag!! Va provoc sa faceti la fel!!”Poti sa plangi tu, lume toata\Caci de-aseara Domnul mi-am schimbat\Nu-i mai lumea, nu-i mai banul\Este Isus, al meu Imparat”..sunt versurile cantarii pe care o postez si care imi place f mult:)Incercati sa patrundeti mesajul cantarii, dincolo de ritmul ei…mai diferit decat suntem noi obisnuiti.

Lasă un răspuns

