Si am fost si servitoare…


Nu as fi folosit acest cuvant, dar asa mi s-a spus: ca sunt o servitoare:)Dumnezeu a ingaduit ca in viata mea sa existe si aceasta etapa. Am servit recent la nunti, am fost acolo pe post de servitoare si nu mi-a fost rusine. Si Isus a servit altora. Si El S-a umilit. Tocmai El, Fiu de Dumnezeu!!!Abia atunci am inteles cat de greu I-a fost. Dupa cum am spus, nu mi-a fost  rusine ..insa mi-a fost rusine de reactia oamenilor din jur. Cel mai greu este sa lucrezi cu oamenii, spun oamenii de stiinta si le dau dreptate. Sa multumesti oamenii este foarte greu. Nimic din ceea ce faceam nu parea a fi suficient de bine realizat. Am ajuns asemeni psalmistului…am fost grumazul peste care au trecut cu totii. Am fost umilita.Dar si Isus a fost!!!Meritam sa fiu si eu.

Cred totusi ca acest capitol din viata mea a luat sfarsit.  De 1 iunie, anul viitor, trebuie sa reincep slujba de redactor- crainic la Radio Vocea Evangheliei. Astept cu nerabdare sa vorbesc oamenilor despre Dumnezeu!!!Astazi insa ma intreb: De ce exista atata rautate si mandrie intre oameni?? De ce nu suntem mai ingaduitori cu cei din jur?? Si eu au inimi, nu?? Cu totii dorim sa fim apreciati pentru ceea ce facem, pentru ceea ce suntem si nu pentru banii pe care ii avem sau nu-i avem, sau pentru slujbele pe care le avem sau nu le avem. Cu totii suntem copiii lui Dumnezeu si toti meritam sa fim tratati ca atare; cu dragoste si respect. „Sa-l vezi pe cel de langa tine mai presus de tine”, asta cere Biblia. Facem asta?? Te avertizez, oricine ai fi: Nu trata pe nimeni cu dispret, umilire, lipsa de respect etc. Acea persoana poate fi tocmai fiul sau fiica lui Dumnezeu!! Cred ca vei fi aspru pedespsit. Ai grija!!

„Sa poti sa iubesti fara simtul rasplatii” ….o melodie cu un mesaj profund interpretata de Nicu Wagner.

Lasă un răspuns

