Copiii mei, privilegiile mele..


Copiii sunt cele mei nevinovate fiinte din lumea intreaga. Ce vina au ei??Ii poti invinui de ceva anume? Daca s-au nascut este pentru ca Dumnezeu a hotarat asta iar daca traiesc, este de asemenea, harul lui Dumnezeu!! Da. Uneori pot fi foarte stresanti…tocmai prin faptul ca nu vor sa asculte, ca nu inteleg ce le explici, ca nu pot intelege. Sunt prea mici…asteapta sa creasca si atunci vei avea voie sa lasi sa creasca si asteptarile tale cu privire la ei. Dar deocamdata, nu!!

Copiii sunt adevarate privilegii!! Ei ma fac sa rad asa cum nimenea nu o poate face!!Cu ei descoper o lume extraordinara care se poate deschide doar printr-un zambet..adresat lor. Putin timp petrecut in compania lor, povestind sau jucandu-ne si deja lumea mi se pare mult mai frumoasa. Mai pura!! Mai vrednica de trait!!Viata mi se pare mai frumoasa!!

Ai copii?!! Bucura-te de ei caci ei sunt privilegiile tale dragi!!Nu uita: Sa fii mama este cea mai onorabila „slujba” din lume!!

P.S. In  poza de mai sus e Marcu, la doar cateva luni!!

Lasă un răspuns

