La Multi Ani, Marcu!!


La Multi Ani, Marcu, intaiul meu nascut!! O bucurie deosebita imi aduce acest copil!!!Astazi, 8 iunie, implineste doar 3 ani dar parca e mult mai matur si destept decat ar trebui sa fie la varsta lui. De multe ori , el este cel care imi aduce zambetul pe buze prin simplul lui zambet la care nu poti sa-i rezisti. E atat de scump!!Daca ma vede plangand, vine la mine si imi da pupic pe fata si imi spune:”Nu mai plange mami”!!si chiar nu imi mai vine sa plang. De foarte multe ori, imi aduce flori!!!Vine asa entuziasmat la mine tinand in mana o floare rupta din gradina si mi-o daruieste cu zambetul pe buze!!!Nu pot sa nu-i zambesc si sa nu ma minunez de frumusetea florii !!Ii face placere sa il laud!!

Cu groaza imi aduc aminte de ziua cand l-am pierdut, pe cand avea doar 1 anisor. Am intrat in casa sa duc cosul cu rufe iar pe el l-am lasat pe terasa unde se juca cu o masinuta iar usa am lasat-0 deschisa. M-am intors imediat dar Marcu parca intrase in pamant!!O panica groaznica m-a cuprins!!!Am inceput sa-l strig dar nu primeam nici cel mai mic gangurit drept raspuns. Stiam ca nu trebuie sa ma tem, ca Dumnezeu l-a pazit, ca El il are in grija Lui mult mai mult decat il am eu, Dar tot ma temeam. Dupa 10 minute care mi s-au parut de-a dreptul groaznice, dupa ce am cautat peste tot si dupa ce am alertat toata familia, l-am gasit!!!Era dupa casa si venea spre mine in mers catelus si zambind!!!Bucuria si usurarea care m-au cuprins atunci sunt de nedescris!!!Mare Dumnezeu avem!!!Multumesc Doamne, pentru cele 2 comori pe care mi le-ai incredintat: Marcu si David!!

4 gânduri despre „La Multi Ani, Marcu!!

  1. Aveti un copilas foarte frumos! 🙂 La multi ani & Dumnezeu sa va binecuvinteze!! [ PS: foarte frumos ceea ce scrii.. acest site este o incurajare pt. multi dintre noi si de un real folos!!]

  2. Domnul sa te binecuvanteze si sa-ti binecuvanteze si copilasii! nu pot sa cred cum a trecut timpul si Marcu a crescut si a ramas la fel de zambaret ca atunci cand era bebelus. La multi ani pentru el!

Lasă un răspuns

