Una din acele zile..


Traiam una din acele zile cand inima mea era plina de amaraciune, tristete si chiar deznadejde. Nu intelegeam de ce a ingaduit Dumnezeu ca tocmai mie, dintre milioanele de femei care au nascut in lumea aceasta, sa-mi apara, dupa cele 2 nasteri, pete pe corp, in special pe maini. Din cauza acestei amaraciuni, nu aveam rabdare cu copiii si cu mofturile lor, tipam la ei si nu gaseam nici un sprijin. Ma si vedeam intrand in cercul de prieteni si privita apoi cu dispret din cauza acestor pete. Imi pare rau sa spun asta, dar nu simteam ca  macar prietenii mei, crestini fiind, vor fi  ingaduitori cu mine!!Ma vedeam privita cu mila, compasiune…si chiar dispret.

Gandurile negre imi intunecau mintea si nu gaseam nimic de care sa ma agat. Dumnezeu insa nu m-a lasat in starea aceasta!! Am fost gata sa Ii ascult vocea, atunci cand mi-a vorbit si Ii multumesc ca m-a ridicat!!Cum a facut-o?? Intr-un mod foarte simplu, dar daca inima mea nu ar fi fost gata sa recunoasca glasul Lui, as fi zacut chiar si acum in groapa autocompatimirii si chiar cartirii. Citeam in acea zi noi capitole din cartea „Adevarata valoare a unei femei” scrisa de Lisa Bevere cand ochii mi-au cazut pe urmatoarele ganduri scrise de autoare: „Am simtit de timpuriu durerea catalogarii in functie de ceea ce se vede in exterior. Cand aveam 5 ani, am ramas fara ochiul drept din cauza cancerului. Medicii mi-au mai dat 6 luni de viata. Le-au spus parintilor mei ca la un moment dat, va incepe sa ma doara capul si ca nu ma voi mai trezi din somn. Niciodata!!Nu s-a intamplat insa asa. Dupa ce mi-a fost indepartat ochiul bolnav, mi s-a pus un ochi artificial.” Aceste ganduri m-au ridicat!! Mi-am dat seama ca nu sunt singura femeie din lume care traieste o mica „drama”, ba mai mult, am realizat ca ceea ce mi se intampla mie era chiar mai neinsemnat decat ceea ce se intamplase autoarei cu pricina. Am putut atunci sa ma ridic deasupra propriilor mele asteptari si ale celor din jur cu privire la aspectul fizic si sa realizez ca eu nu sunt doar ceea ce se vede, ci mult mai mult!! Frumusetea mea este in interior si este privita si apreciata de cel mai Minunat Dumnezeu!! Pentru frumusetea interioara merita sa ma zbat, pentru aprecierea Tatalui nu a oamenilor, merita sa lupt si chair sa vars lacrimi. Ce-mi pot oferi oamenii? Prietenie, dragoste, amicitie, colegialitate…dar tot oameni vor ramane. Oricand ma pot dezamagi..de aceea nu vreau sa depind de parerea lor. Cine stie, poate ca cei pe care vreau cu tot dinadinsul sa-i impresionez, nu vor fi impresioanati niciodata?!!

Vreau sa lupt pentru adevarata frumusete!!”Podoaba voastra sa nu fie podoaba de afara…” este scris in Petru 3:3 si cunoastem foarte bine acest verset, nu? Haideti sa ne straduim sa-l si punem in practica!!Dumnezeu ne avertizeaza sa nu investim in ceea ce nu are valoare vesnica, ci doreste, mai degraba, sa ne imbracam inima cu frumusetea Lui nepieritoare, vesnica, blanda si linistita. „Aceasta nu este atinsa de varsta, nu poate fi furata si nici nu incarunteste. Aceasta este reteta ascunsa a frumusetii Sale, o frumusete tainica, pastrata doar pentru ochii Lui . Dumnezeu ne va judeca in functie de roadele noastre, nu in functie de vasele in care le-am tinut”, spune Lisa Bevere.

Nu stiu care este „mica ta drama” dar sunt sigura ca ai si tu una. Accept-o ca venind din mana lui Dumnezeu, care nu face nimic ca pe un lucru de apucat sau din dorinta de a te vedea pe tine plangand sau suferind. El este in control si stie ce face!! Astazi te provoc: ai incredere in El!! Tu nu esti doar ceea ce se vede!!

Un gând despre „Una din acele zile..

  1. da…nu esti singura!!! de multe ori cand trecem prin zile grele avem impresia ca suntem singure, ca nimeni nu mai sufere la fel de mult ca noi, ca n’o sa sfarseasca vreodata chinul…dar daca privim in viata altora, la problemele lor, la durata necazului lor…abia atunci intelegem ca de fapt toate „micile” noastre probleme sunt Binecuvantari.

    DAR, privind la Dumnezeu, putem avea putere sa-i spunem „Multumesc Doamne, asa cum sunt”!

    Fi binecuvantata! Adevarata frumusete isi are izvorul in interior!!!!

Lasă un răspuns

