O mireasma placuta…


O mireasma placuta!!!Asta simti in prezenta Maurei Pascariu din Hantesti, o prietena draga pe care am vizitat-o recent impreuna cu grupul de tineri  din Ipotesti. Toata fiinta ei revarsa frumusete, placere , acceptare de sine si chiar bucurie. Ea este o minune!!! Faptul ca traieste, conform medicilor, este o adevarata minune!! A suferit un grav accident de masina in urma cu 10 ani si de atunci viata ei nu a mai fost niciodata aceeasi. Inima ei insa a ramas aceeasi: la fel de iubitoare fata de Dumnezeu si oameni, ba chiar mai mult!!! Daca o vizitezi , lucru pe care te indemn cu toata dragostea sa-l faci, vei pleca schimbat, incurajat, improspatat.

In urma accidentului de masina pe care l-a suferit la varsta tanara de 22 de ani, trupul ei a refuzat sa mai asculte comenzile, astfel ca ea isi poate misca acum doar mainile si capul si cu putin ajutor, poate sta chiar in sezut. „Un lucru extraordinar”, spune ea si parca nu iti vine sa crezi ca o face zambind. Il iubeste pe Dumnezeu cu toata inima si te face sa-ti doresti acelasi lucru!!E convinsa ca Dumnezeu a ingaduit aceasta suferinta in viata ei cu un scop bine determinat si este dispusa sa-l duca la indeplinire. Nu se plange de starea ei ( oare cati dintre noi care putem merge, nu ne plangem ades de vietile noastre??) si priveste mereu dincolo de lucrurile acestei lumi, priveste mereu la Dumnezeu!!

Am invatat de la ea ca nimic nu este mai important decat cerul si mostenirea de care vom avea parte acolo!!Am invatat de la ea ca merita sa suferim orice incercare, necaz, nenorocire in viata aceasta pentru ca odata, sa ne bucuram cu Tatal sus in vesnicie!!Am invatat de la ea ca viata aceasta, cu toate trairile ei, nu poate fi comparata cu vesnicia, caci ar avea doar de pierdut: viata aceasta ne ofera prea putin comparativ cu cea vesnica!! Am invatat sa zambesc chiar si atunci cand inima mi-e indurerata si sa pun mereu voia lui Dumnezeu mai presus de voia mea!!Am invatat sa-L iubesc mai mult pe Dumnezeu si asta e TOT ce conteaza!!!Multumesc Maura Pascariu pentru ca existi si ne oferi o alta perspectiva asupra vietii efemere pe care o traim!!

Post Scriptum: Pe Maura Pascariu am cunoscut-o prin intermediul emisiunii Aproape de Aproapele tau, realizata la Radio Vocea Evangheliei.

8 gânduri despre „O mireasma placuta…

  1. Extraordinar la ce concluzie ati ajuns!Orice necaz prin care trecem pe pamanul acesta nu ar trebui sa ne distraga atentia de la Calea cea buna! Putem trece de aceste incercari privind bucuria ce o vom avea cand va reveni Isus si ne v-a duce acasa!De asemenea acest articol imi aduce aminte inca o data(si dau slava Domnului) ca noi suntem straini pe pamant,suntem doar calatori!
    Numele blogului este cel „al femeilor puternice in Hristos” dar vad ca are efect benefic si pentru barbati!
    Dumnezeu sa va binecuvinteze!

  2. Dumnezeu sa te binecuvinteze,Daniela!!Ai descoperit in tine un dar minunat de la D-zeu!! Esti o adevarata binecuvantare pt.noi,femeile,si pt familia ta cu siguranta!!Mai astept si alte articole pe blog:)

  3. Am citit cateva din articole, si m-au facut mult sa meditez asupra vietii mele , cum sunt, ce sunt, ce fac, si cum fac, am descoperit ca sunt mult mai bogat decat ma vad eu, am descoperit ca am multe Binecuvantari in plus fata de alti care ar merita mult mai mult!Multumesc si ma bucur ca am citit ceea ce ati scris, e cu totul deosebit,Numele Domnului sa fie marit int toate!Domnul sa va incurajeze pe mai departe si sa va rasplateasca!

  4. Dumnezeu sa te binecuvanteze pe tine, Cornelia!!Nu merit sa primesc cuvintele pe care mi le-ai adresat pentru ca in fiecare zi lupt sa fiu puternica si placuta lui Dumnezeu, dar de multe ori cad ca apoi sa ma ridic iar. viata de crestin e o lupta pe care sunt insa dispusa sa o duc!!!ma rog Domnului sa faci la fel si impreuna sa devenim ceea ce El a vrut de la inceput: femei puternice in Hristos prin care numele Lui sa fie laudat!!

  5. Razvan, ma bucur ca ceea ce am scris pe blog ti-a vorbit!!am intrat pe blog-ul tau si am gasit, de asemenea, foarte multe lucruri bune si placute Domnului!!Continua sa faci ceea ce faci!!ai o lucrarea care Il proslaveste pe Dumnezeu!!fii binecuvantat!!

    1. Da! Continuam sa ne rugam ca Domnul sa aiba grija de ea si sa-i dea bucurie in inima! S-a intamplat ceva cu ea in ultima vreme? Din pacate, nu am mai fost de mult pe la ea:( Maura e o tanara la care tin foarte mult! Domnul sa o poarte pe aripi in toate incercarile vietii!!Sper sa vin curand cu grupul de tineri pe la ea:)

Lasă un răspuns

