La Multi Ani, dragul meu sot!!


Intr’o zi frumoasa precum cea de astazi, 16 aprilie, in anul 1982, un baiat deosebit a deschis ochii pentru prima data in aceasta lume. Aceiasi ochi superbi, de un verde inchis si avand gene lungi si intoarse, m-au fermecat cand i-am zarit intaia data la Radio Vocea Evangheliei (www.rvesv.ro), atunci cand Daniel Grigoriciuc , seful nostru, m-a prezentat lui Mitica drept „noua ta colega”. Am devenit apoi prietena, iubita, logodnica,sotie si mama copiilor lui!!Dumnezeu lucreaza prin cele mai nebanuite cai pentru mine!!

Astazi privesc aceiasi ochi superbi si ma minunez de felul minunat in care lucreaza Dumnezeu atunci cand cauti cu adevarat voia Lui si te lasi condus de El. Sunt onorata sa fiu sotia lui Mitica Delibas si ii multumesc ca a vazut in mine fata care il poate face fericit, fata alaturi de care poate visa la un viitor frumos!!Astazi, multumesc Cerului pentru faptul ca mi-a daruit cel mai deosebit sot din lume!!

Un gând despre „La Multi Ani, dragul meu sot!!

Lasă un răspuns

